「識用應該咁樣用」! Cushion粉底 用前要識呢3招

造型打扮

廣告

粉底推介】近年要數最hit的化妝品,非 Cushion粉底 莫屬!質感「輕、薄、貼、爽」,易handle易塗抹,兼備防曬、護膚、修飾多重功效,絕對是塑造偽素顏的必備工具!

最近CHANEL推出的果凍 氣墊粉底 ,更大受台韓關注,因特製彈性氣墊及一拍清涼效果,被譽為Cushion 2.0,追捧度極高!

不過就算最易用的化妝品,總有人會「唔識用」、「用錯方法」,令本身優點多多的 Cushion粉底「蒙上不白之冤」!其實用 Cushion粉底都有小「竅門」,學識就發現「如何可以不愛它」!

Presented by: Chanel Text: Zoe

用 Cushion粉底必學3招!

雖然Cushion粉底易用又易塗,但都總有不少人有投訴,就話你知究竟怎樣可以去「突破盲點」,善用粉底!

第一招:每周清潔!

謎團1:「 Cushion粉底個粉撲超多菌,搽喺塊面度都唔知會唔會搞到生暗瘡,畀都唔敢用!」

正解:老老實實,不單 cushion粉底,所有化妝工具不勤加清潔,有菌就必然的。正確使用化妝工具,就需要每一、兩周作深度清潔,建議cushion粉撲應每星期清潔一次,不要令其含菌量上升,就可以減少細菌影響膚質,導致長出暗瘡!亦可以準備多一個粉撲,交替使用,就可以乾乾淨淨化靚妝!

Cushion粉底
cushion粉底清潔方法很簡單,只需將粉撲浸於清水或加入清潔液的水中,之後將水份用紙巾或毛巾印乾,再放於通風地方自然風乾就可以了。

第二招:只「印」,不「推」不「抹」!

謎團2:「廣告就梗係話可以搽到水噹噹果凍肌,但我搽親都一撻撻,根本呃人!」

正解:唉!其實你都不懂最正確的用法,就當然不能塗抹出水噹噹的果凍肌喇!塗抹時又大力又推又抹又捽,又如何得到最完美理想的幼滑水潤效果呢?Cushion粉底的正確使用方法是:輕印!先取適量粉底,然後在面上輕輕印開,印時可以用少許「陰力」,那就可令粉底填補肌膚上的凹凸不平,層疊輕印就能增加遮瑕效果,使幼滑度倍升!記住記住記住,不要推不要抹,這樣會令粉底過厚或過薄,就不能做出完美果凍肌效果呀!

取出適量粉底後,以「印」的方式塗抹就最正確!
取出適量粉底後,以「印」的方式塗抹就最正確!

第三招:補妝絕招!

謎團3:「嘩,根本cushion粉底勁難用,補妝時用更加令到個底妝又浮又油!」

正解:凡事都要深入研究,為何你用cushion粉底補妝就「又油又肉酸」,人家就可以做出水嫩肌?就是因為你太懶了,在補妝時不做足補妝應有的準備工夫,就直接在肌膚上又推又抹,肌膚污糟又油膩,當然會浮粉喇!正確應在補妝前用紙巾或吸油紙輕印肌膚,除去面上灰塵,再輕印cushion粉底,果凍肌就會重新出現了。

補妝前記住先清潔肌膚呀!
補妝前記住先清潔肌膚呀!