全港最神級集合 激罕舊裝ROLEX錶晒冷

潮流

廣告

幾時都話玩舊裝勞力士,要睇得多學得多先好入場,最近就有最好實戰「睇驗」!佳士得(Christie’s)拍賣行同香港著名勞力士收藏家組織Vintage Rolex Hong Kong (VRHK)上周舉辦了古董勞力士展覽(7-9/6),但展覽時間有啲衰(10:30am-5:30pm),還要是weekday,好多打公仔除了「射波」之外都很難去到,惟有等我幫你現場重溫。

今次展覽有21隻舊裝Rolex,COMEX、Paul Newman、瀝架面、大冠這些已好強外,更有非一般軍潛、中東面運動錶、真正玄門單紅等,更有激罕神級錶款!你點行錶舖都冇可能見到囉!

text-潮吹男 photo-Jim

神級舊裝Rolex一次過睇

全場最把炮一定是這隻單紅深潛Ref. 1665,一般早期深潛Sea-Dweller是雙行紅字,但這隻為最初代玄門正宗的prototype(約1967年),當時隻錶同美軍堅落海做Sealab實驗計劃,所以到今時今日仍可以完整保存的也沒多少隻,估計價值約「8球」($800萬)呀!話埋你知,今年勞力士隻新ref.126600就是復刻自它,當然新裝同舊裝比較根本是兩回事,不要妄想可「頂到雞頭」。

新裝Sea-Dweller Ref.126600

見到個T字就知它是軍潛(MilSub),但這隻不是普通軍潛(雖然Ref. 5513、5517、5513/5517的軍潛已經不普通),而這隻Burford dial的大冠Ref. A6538原來都有當過英軍,更是為英國海軍拆彈軍人專用,比起5513、5517、5513/5517的MilSub自然少得多,價值亦是它們的4倍有多,估計價值「4球」($400萬)!

中東面多出現於金、金鋼勞款的Precision、Oysterdate、Air King錶款,而運動錶式就屬激罕,你睇余生之前入手的Oman Ref. 1665都震撼錶壇就知乜事,而這隻UAE small eagle military Ref. 1675配blue bezel一樣唔少料,總之中東面的勞力士全鋼運動錶全部天文數字啦!

Supreme box tee炒得點貴,都不會夠COMEX box logo矝貴,還要是深潛Ref. 1665,是很多勞迷的終極target。

Paul Newman的Daytona都唔使再講,而最近看Wyman專欄,原來他都有隻,同這隻一樣「熊貓地拖」Ref. 6263,識玩呀!

GMT-Master Ref. 6542 “Pussy Galore”

Perpetual Precision Ref. 8171 “Padellone”

Milgauss Ref. 6541 “Lightning Bolt”

Submariner Ref. 5512 “Square Crown Guard”

Submariner Ref. 6538 “Big Crown Four Liner”

text-潮吹男

過氣傳媒人。

討厭寫字,最愛買物!

買了球鞋再買玩具,又買錶再買新衫…係冇錢買新居!

不定期於此吹下潮流經

內容延讀:

7款搶眼大熱黑魂潮物 必入型爆芒亨SWITCH

>>> LIKE我們fb <<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!