【藍橘子】《大家唔好再扮高品味話自己唔睇港產片、廣東歌了》

熱話

廣告

【藍橘子】《大家唔好再扮高品味話自己唔睇港產片、廣東歌了》

text-藍橘子photo-電影截圖﹑Youtube截圖edit:希彤

相信對於香港近年娛樂產業大家都有目共睹。

一班人自己唔睇港產片,連BT都嫌浪費時間。亦有人話廣東歌好難聽,跳舞又唔夠韓國團體勁,淨係會聽外國嘅歌。

當然,仲有好多人都話唔會開電視睇TBB,只係會追韓劇美劇。

其實香港一直以來都有抗拒本地產物嘅癖好,大家都話「來佬貨」先係正嘢,

要是以Made in China來作一個底線,Made in HK只係稍微高一級咁大把。

當『排斥本地作品,證明自己品味』成為潮流,本地創作無人支持,亦有網民反駁,如果香港創作有質素,我一定支持!但可惜吖~香港創作無料嘛。

但香港人係咪真係咁有品味咩?

最近,TBB《不懂撒嬌的女人》已成為大家茶餘飯後嘅話題,臉書幾乎每日都被劇中金句洗版,討論區每日都爆一個Post…

結論有兩個,第一個就係TBB拍嘅劇真係好有水準,高質過以往大家唔支持嘅電影、電視劇、歌曲…令大家都重新投入本地創作嘅懷抱。

另一個結論就係…好多人都口裏說不,身體卻很誠實。唔該各位唔好再扮高尚品味,睇唔起本地創作了。

睇番韓國,其實佢哋都好多低質嘢,一年出幾百隊團體,得幾隊生存到。再睇日本,每次有動漫真人化電影,拍出嚟結果總係慘不忍睹,特效同劇情都差強人意。

不過,喺日本嘅電影票房,本地創作一定係頭幾名,隨後先輪到荷里活大片。
香港票房一定爆嘅英雄片,去到日本一樣會輸畀本地電影。

就算你話要顧及中國大陸市場,迎合佢哋口味。不如睇吓韓國,以自己國民為先,去到中國一樣會爆紅。
香港十幾年前嘅天王巨星、電影…一樣喺香港受歡迎,先再傳入中國。

到底係無高質創作所以無人支持,定因為無人支持,所以無成本出產高質創作?

呢個永遠係有雞先同有蛋先嘅問題。不過可以肯定嘅係,香港創作工業,好需要一班盲撐嘅粉絲,佢哋先可以愈做愈好。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!