【張晨】《當他的短訊只剩下Emoji,你還拼命甚麼?》

熱話

廣告

【張晨】《當他的 短訊 只剩下Emoji,你還拼命甚麼?》

Text:張晨 | Photo:電影截圖﹑Youtube截圖 | Edit:希彤

內容由博客提供及授權轉載,不代表本刊立場

「死啦,佢呢排覆得我好Hea呀……你哋覺得點解呀?」

呢個問題嘅常見程度,好比喺一間茶記見到人點凍奶茶。

無論段關人係「戀人」、「準戀人」、「戀人未滿」,抑或「純粹FF」,全部都適用。

其實答案大家都知,不過冇咩人敢講出口……

為咗顧及佢感受,唯有答啲「行貨」:
「佢可能呢排忙啫」、「都唔Hea呀,至少句句都有Emoji,不過句句都剩係得Emoji……」

睇住佢手機中嘅對話,面對任何話題,對方只係「笑喊emoji」、「手指公emoji」同「馬騮掩面Emoji」,唯一一個有文字嘅msg已經係「呢個好笑」,外送「笑喊emoji」combo x 3。

但某啲人會覺得「肯覆即係有機會」,於是佢抓破面皮,希望不斷努力,搏對方一笑。
其實呢個行為仲慘過自殺……簡稱「求殺不遂」。

佢冇勇氣自殺,仲要不斷努力,希望對方引刀成一快。
但對方偏偏只後退,想佢知難而退。

睇見無數人都跌落入呢個傷心漩渦入面,不能自拔。
或者佢哋都未明白,有一種人,對方一定唔會愛,
就係「唔會離開」嘅人。

佢冷淡,你死纏。雙方嘅價值愈拉愈遠。

有時明知對方對自己再冇意思,灑脫都係一種招數。
等時間過,等對方清晰知道你已經唔會出現。

可能,就到佢懷念。
如果佢仲係樂得逍遙,咁你都只需勸自己灑脫得太遲。

溝通係任何關係最基本嘅事,

當Whatsapp入面,對方只剩下Emoji,你還拼命甚麼?

繼續畀藉口自己犯賤,
呢種傷害並唔會傳到畀對方。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!