5大美白秘方 邊種先有效?

造型打扮

廣告

好嘢!夏天就快到喇,又可以去同陽光玩遊戲!但太陽伯伯又可愛又可怕,事關曬得多皮膚會黑,仲可能會有斑兼暗啞,咁點先可以又去享受陽光,但皮膚又可以keep住白滑?小編就係網上搵到5個 美白 秘方,究竟邊種先最有效呢?

Presented by SKII

Text:Zoe

秘方1吸收豐富維他命C

如果有留意護膚品的成分,都知道維他命C是最常用的美白護膚成分,聽人講,口服維他命C有很好的抗氧化功效,keep住食就有美白功效。但原來維他命C係水溶性,食得多未必吸收得快,多餘嘅維他命C會經腎臟排出體外。搽喺面上,或許會更快吸入肌膚內,有助中和自由基,美白去斑兼抗衰老,不過如果係過敏肌膚就可免則免了。

秘方2D.I.Y美白面膜

聽講用蜂蜜+蛋白自製面膜,都可以有效美白功效。蜜糖是天然的去角質、滋潤成分,配合蛋白內的蛋白質、蛋氨酸、維他命、磷、鐵等礦物質多種營養成分,敷面時加以按摩,既可美白又能促進血液循環,多敷就可美白肌膚。製作麻煩又費時,而且鎖水、美白功效不算持久,一試無妨。

秘方3美白蔬果汁

多飲水可以幫助身體排毒,對於皮膚有莫大益處,網上有食譜指天天喝蔬果汁都有美白功效。將青椒、青瓜、苦瓜、西芹、青蘋果5種青色蔬果打成汁,每早飲一杯,就可吸收整天足夠的維他命C,亦攝取大量的纖維,對於美白皮膚頗為有效。不過未必每個女生都愛五青汁的苦澀味道,製作亦甚花時間。

秘方4防曬護膚品

防曬是美白肌膚的第一步!紫外線會令潛藏在肌膚底層的黑色素浮現出來,也會導致膚色暗啞,唔想皮膚出斑又黑麻麻,就要做好防曬工夫。每天最少塗抹足夠分量的SPF 30防曬指數以上的防曬底霜,最好選用透氣度高的產品,因為一般防曬度足的防曬霜,質地又厚又焗,皮膚「抖唔到氣」好易生粒粒,所以揀防曬霜時都要小心,一定要揀透氣無重的防曬霜,等皮膚可以得到防曬保護膜之餘,又可以清爽透氣,防曬同時修護。

秘方5美白護膚品

就算有沒有色斑,都可選用具多功能於一身的美白精華,可減少「匿埋」於肌膚底層嘅黑色素浮現,也可令膚色更均勻。揀選美白護膚品,必選可以修復10種因UV而受到傷害問題的護膚品,如肌膚底層出現炎症等等,咁先可以對付隱藏色斑,改善肌膚的光澤感。同時亦要留意美白精華是否能深入底層持久美白肌膚,質地亦應水潤透薄,這樣就可以令皮膚散發健康自然的光澤感。