【張晨】《有啲人,永遠同你有兩秒距離》

熱話

廣告

【張晨】《有啲人,永遠同你有兩秒距離》

Text:張晨 Photo:電影截圖﹑Youtube截圖、Instagram

既然人類有喜怒哀樂,
上天自然會為你製造某種角色,去將你嘅情緒發揮到淋漓盡致。

而嗰種角色,有個特點 — 永遠同你有兩秒距離。

咩叫做兩秒距離,以運輸署嘅準則,就係一個「安全距離」。
再文雅啲,就係「你望到佢,但掂唔到。」

好多時,人與人之間彷彿都有種牽引。
而有一種牽引,係永遠拉到好近,直至你捉到對方之前,就停頓。

明明覺得好有緣分、明明覺得就快達陣,但就係差嗰兩秒。你有時會放棄,唔再搵呢個人,唔再做主動。
OK!慢慢忘記佢。
你難得地灑脫。

可惜,正當你接近完全忘記,將「兩秒距離」變成「二百秒距離」嘅時候,
上天又創造一條繞道,令你再次緊貼佢嘅車背。

更灰心嘅係,你哋都唔係有心要搵對方,可能只係工作上咁啱遇到、又或者於朋友間穿梭時恰巧撞上,總之你哋嘅關係,又出現一種「可以進一步」嘅假象。

當然,歷史又再重演。你哋始終唔可以走埋一齊,原因有好多,例如你遇返佢嘅時候,佢已經有另一個;到佢需要你嘅時候,可能你又準備緊忘記佢。

捉錯用神、陰差陽錯。

老死阿強都有過咁嘅經歷,有個女仔都不斷喺佢生命中穿梭,
但中間其實有十年雙方冇傾過半句計。

只係每隔一兩年,阿強又會喺唔同場合遇到佢。
每一次,阿強都諗住過去打聲招呼,每次都失敗收場。

有一次,係佢覺得自己著得太Hea,唔想畀佢見到,主動迴避;
有一次,係雙方身邊都有一大班朋友,走過去略嚴面懵;
有一次,佢真係追上去,由十米到五米到兩米,再到兩步…
淨返兩步,阿強停步。

唔知點開口、唔知開口之後又可以點,或者佢只係承受唔到一個風險 —
「都咁多年,或者佢已經唔記得我。」

兩步距離,阿強保持一個最安全嘅關係步數,選擇放棄。反正沒有結果,
你記得我就夠。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!