零失敗!超簡易素食食譜 淨化身心餐單

生活

廣告

都市人生活忙碌,又食無定時,加上污染問題嚴重,身、心都飽受壓力,正所謂「有諸內,形諸外。」咁樣既生活,皮膚點會靚!所以近年愈來愈多人投入綠色生活,今次就教大家做個簡單又健康既杞子蘆筍薑汁藜麥飯食譜,唔駛半個鐘就有得食!

Text: Mike (presented by Origins)

其實素食係香港新興既飲食潮流,咪以為素食一定係冇選擇、唔夠飽,又或者冇味道,其實只要選對食材及烹調方法,一樣可煮出驚喜!今次健康女煮人@Hilda Leung 就以Origins的產品成分為靈感,創作出杞子蘆筍薑汁藜麥飯食譜。食譜中所用到的食材,與Origins的成分一樣天然,而且做法簡單,啱曬各位入門素食者!

《杞子蘆筍薑汁藜麥飯》

材料:

泰國蘆筍(幼) 5條

杞子 1茶匙

粟米粒 1湯匙

三色藜麥 2湯匙

白米 1量米杯

薑汁 1茶匙

蒜蓉 1⁄2茶匙

水 250毫升

羅勒葉 4塊

做法:

1)泰國蘆筍沖淨,斜切段。

2)杞子浸軟,瀝水。

3)煲內放入所有材料煮滾(除了羅勒葉),加蓋後轉小火煮15-30分鐘至熟,放上羅勒葉裝飾,完成。

想知道更多就立即去 http://bit.ly/2nL2wxw 睇下啦!

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!