Rolex Baselworld 2017!新手必冧Sea-Dweller單紅、富貴熊貓

潮流

廣告

每年3月都是「撈迷」最期待,就是Baselworld錶展發布。近年ROLEX繼續進取吸金,改款新錶老是常出現,今年ROLEX Baselworld 2017也不例外,繼上年「地拖熊貓」再有「富貴熊貓」的Daytona外,尤其正值Sea-Dweller系列50週年,怎會沒有新搞作?即睇即中毒!

text-潮吹男 photo-ROLEX官網

Rolex Baselworld 2017 4大最期待新款

1967年Sea-Dweller問世,一直是「撈迷我最喜愛型號」(始終潛水錶贏「地拖」你明的),那些乜乜排氦閥講了幾十年,不再講啦…講下今年50週年新作4大重點好過啦!

頭號注目 : Sea-Dweller Ref.126600

1. 大大隻43mm是亮點,戴上手始終霸氣,話手幼那些人請自行收皮。

2. 紅字Sea-Dweller,最早期舊裝玩SD、Sub都是玩紅字,再復刻玩紅字明「啅硬」你!

3. 放大日曆位,今次SD首次有「眼」,不過對新手來講就正,對老手來講就多嚿魚,格格不入。

4. Cal.3235,新防磁防震機芯,更儲到70小時鏈,的確勁實用的。

PS. 知你會話早期SD是雙紅,Submariner才是單紅呀!其實60年代尾,出現過非賣的單紅SD給潛水人員測試,老外撈迷叫它做mark 00 dial。(圖片來自:drsd.com

2號注目:Daytona Ref.116518LN

上年新「熊貓地拖」未滿足到你?今年追加豪華重金屬,以18ct黃的Ref.116518LN及黑色小三圈對比度最出!金撈襟撈你唔係未聽過吖嘛?

3號注目:Yacht-Master II Ref.116680

新Yacht-Master II Ref.116680其實都幾「搵笨」,換了時分針,12點及6點刻度變成三角及長方形,不提你都未必知跟舊款有何分別,但其實這才是幾十年前撈的改款精神XD

4號注目:Cellini Moonphase Ref.50535

其實這款新Cellini Moonphase Ref.50535真心覺得正,月相盤很久很久沒出過,你又知㗎!上班族襯恤衫不得了呀喂~

 

text-潮吹男

過氣傳媒人。

討厭寫字,最愛買物!

買了球鞋再買玩具,又買錶再買新衫…係冇錢買新居!

不定期於此吹下潮流經

內容延讀:

【潮吹男】余文樂ROLEX IG驚見千萬收藏!

>>> LIKE我們fb <<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk

有香港買勞力士攻略嗎?

ROLEX既是身份的象徵同時亦能保值,若然是新手初哥,最好就在購買前必讀香港買勞力士攻略。心思思唔知買咩款好?立即參考Rolex Daytona五大最受歡迎款式/Rolex保值款。想隻Rolex保持得「靚靚仔仔」的話,即學8招勞力士保養方法

買二手勞力士有甚麼需要注意?

買二手錶最怕就是買列假貨,7大要點教你分辨真假Rolex。要買不一定要去二手錶店,以下3大世界二手錶網店推薦,都是信譽良好的二手名錶網站,讓你較低機會買到假錶外,還可知道市場價格、二手市況等!注意,勞力士推新制「二不策略」,規定經銷商(AD)不可以以超過該手錶的公價去售賣,因此若發現超出定價切勿購買!