回憶總是美好的 細數那些年的7大TVB經典男角色

流行娛樂

廣告

電視工業發展的黃金時代,香港人每晚都係電視汁撈飯,隔日翻工翻學的話題總圍繞住前一晚的劇集內容,不過近年的劇集內容缺乏新意,再加上韓劇當道,現在電視播緊咩似乎都冇咩人特別關心,(回憶總是美好的)小編今次就揀選咗心目中7大TVB經典電視男角色同大家一齊回味下那些年我們放工放學即時趕返屋企追劇的日子。無論你係邊個年代,這些角色你都一定有印象,嗱唔好扮細喔!

text: Cherie | Photo/Video: 劇集截圖 黎明官方facebook

細數那些年的7大TVB經典男角色

1. 鄭少秋—丁蟹《大時代》1992

秋官除咗演風度翩翩的大俠毫無難度,也將丁蟹這個狂人的角色演繹的淋漓盡致,丁蟹可以說是《大時代》最強金句王,當代的CAP圖神劇首選。丁蟹狂躁、暴力、神經質,活喺自己的世界入面,是非黑白顛倒,扭曲道德觀念,絕對係電視史上最經典嘅人物之一!

除了角色深入民心外,劇情也帶給觀眾無限聯想,每逢有鄭少秋的劇集上映時,同一時期的香港股市很多時就會出現下滑,令市民大為擔心,丁蟹果然係一個令人又愛又恨的名字。

2. 黎明—原振俠《原振俠》1993

1993年播出的《原振俠》都可以話係黎天王喺大台的代表作,俊朗不羈的外表,身手不凡完全配合黎天王的形象,各大年齡層的女士都會被Leon迷倒,加上劇情集科幻,懸疑推理,浪漫一身,以及與4大美女李嘉欣,王菲,朱茵,洪欣的感情線錯綜複雜,每晚播一集實在覺得到喉唔到肺。

當年Leon 同大美人李嘉欣有傳因為合作呢套劇假戲真做傳出緋聞,還都被影迷視為最登對的螢幕情侶

就算你冇睇過套劇,主題曲《願你今夜別離去》你點可能冇聽過啊,睇演唱會實識跟住唱。

3. 張衛健—孫悟空《西遊記》1996

此劇首播時創下高達44點的收視紀錄,更成為當年收視最高劇集。由張衛健飾演的孫悟空活潑搞怪,令佢嘅演藝事業再次上到一個高峰,當中經典對白「YO!取西經!使乜驚啊!」成為當年香港人的口頭禪。不過因為呢個角色太深入民心,之後張衛健離開大台出外闖蕩時居然遇上對他說『記住,你的臉上沒毛呢,你是不值錢的!」的監製,令他一氣之下將頭髮剃光。

其實健仔也拍過很多經典電視劇,在小編心目中他的臉上有沒有毛也很好戲。

4.吳啟華—程志美 《妙手仁心》1998

由吳啟華飾演的程至美醫生醫角色性格隨和沉默,做事認真及自信,對感情專一,廣受女性觀眾歡迎可以話係當年的暖男代表,令其演藝事業攀上顛峰,更奪得『我最喜愛的電視角色』,雖然吳啟華以前的劇集角色多為反派,甚至參演過三級片,不過呢個角色絕對令佢成功洗底,成為最受歡迎男藝人之一。

 

當年的程志美醫生溫柔細心,現在的OPPA可能也要跟佢學翻幾招

5.黃子華—余樂天《男親女愛》2000

子華神將角色市井,古惑刁鑽,口花花的特色演繹的入型入格,和鄭裕玲鬥氣冤家的感情戲份尤其令大家驚喜,此劇更創下在非黃金時段最高收視,平均47、最高50的收視紀錄。

 

另外劇集中也出現不少金句:(就算時代唔同咗都一樣咁啱聽)

 

由子華神主唱的主題曲《藍天》大家又點可能唔識唱呢!

6. 古天樂—項少龍 《尋秦記》2001

《尋秦記》係古仔喺TVB比較後期的作品,穿越的劇情在當年都是十分有新意和破格,不過當然大家最關心的還是項少龍的感情線啦。更有人形容呢套劇係古仔成功塑造出最有個人特色的一個角色,亦係變黑後接拍的古裝劇!

 

曬黑後得古仔又型又陽光,小編一邊搵相一邊隱藏不住自己的心心眼。

 

隔咗16年,古仔一樣好似食咗防腐劑咁靚仔觀眾相信《尋秦記》開拍電影版大家依然好期待古仔可以再次飾演項少龍一角。

 

7. 郭晉安 —丁常旺《戇夫成龍》2002

安仔在TVB參演超過50套電視劇,攞過三次視帝,演技不用置疑,丁常旺的對白充滿童真,同宣萱飾演的凌彩鳳相處過程笑料百出,最經典當然就係同「老婆仔」玩「洞房」。安仔精湛的演技大受觀眾歡迎,就係憑這套劇奪得首個視帝獎座。

 

劇集熱播時小編身邊總有幾個朋友鍾意學阿旺講野,你地又有冇試過呢?