做隻文青狗狗!放假同汪星人主子出發去玩喇!

生活

廣告

我家主子:「汪汪汪!奴才呢個星期帶我去邊度玩呀?咪又懶懶閒留低我喺屋企自己蛇出街唔理我呀!」身為奴才的小編,梗係唔敢忽略主子嘅心情:「係嘅主子,我已經幫你搵到個超好玩地方,今個周末(3月18日、19日),我哋就去赤柱廣場參加『文青狗狗藝術節展』,個度有得玩有藝術品睇,仲有嘢食同大把朋友仔,啱晒文青主子你呀!」究竟 文青 狗狗 藝術展有幾好玩?有乜重點玩樂區,跟住小編奴才去睇就知喇!包保你主子嗰兩日玩得開心又過癮!

Text:Zoe

Presented by:文青狗狗藝術展

乜嘢係文青狗狗藝術展?

香港地少人多,想同狗狗搵個舒舒服服嘅地方歎吓玩吓都好困難。因此文青狗狗藝術展就參考英國早前舉辦嘅狗狗藝術展,提供了嶄新嘅平台,特別設計了多個不同嘅藝術裝置,等主人可以忙裡偷閒,花多點時間與狗狗嬉戲,狗狗心情好,身體自然更健康。呢個假日就同主子一齊大玩特玩,開心歡度周末喇!

5大狗狗必like

必玩1:狗狗藝術展

狗狗都鍾意欣賞藝術品架!根據獸醫專家意見,藝術畫作能抒緩主人嘅情緒,動物亦能感受到主人的心情。所以今次特別邀請了5位本地藝術家參展,展出 5 組作品,七彩顏色畫作畀人類奴才欣賞,並以狗狗嘅視覺光譜創作一幅畀狗狗主子欣賞嘅畫,等主人藉此機會了解一下主子嘅視覺世界。

必玩2:狗狗嘉年華

出得去玩梗係要玩盡佢!狗狗嘉年華設有多個精彩遊戲攤位,有考驗狗狗嗅覺嘅狗狗嗅覺大測試,同場又有訓犬師聽吓大家喺飼養狗狗有乜問題,為你提供意見,等你同主子相處更融洽開心!亦有寵物美容護理示範同介紹~記住去埋「羊毛氈工作坊」,即場試吓用羊毛氈做個同主子一樣可愛的小狗頭!

羊毛氈工作坊

每節人數:6人

必玩3:文青狗狗Café

玩到攰就梗係要搵個地方hea下休息下,18、19號喺美利樓地下設有文青狗狗Café,主人可以歎杯拉花咖啡,狗狗都可以享用特調飲品,一齊疏肝吓感受吓藝術氣息。

地點:赤柱廣場美利樓地下

日期及時間:3月18-19日下午1時至5時

必玩4:舞台活動

喺3月18號中午開始,就有一連串好睇又有用嘅表演項目,啱晒各位奴才睇架!香港寵物營養學會會長劉潤餘先生會同大家分享homemade鮮食有乜要注意嘅地方,同homemade 鮮食嘅好與壞,等你嘅汪星人食得健康又有益。仲有ISAC同大家講下動物傳心,點樣可以唔使用任何道具,靠自己都可以利用傳心術同你嘅汪星人進行簡單溝通。狗狗最想玩就梗係「狗狗競技賽」,多個遊戲考下狗狗反應、速度同定力,睇吓你嘅主子夠唔夠醒目!此外,亦有訓犬師同大家分享訓練狗狗的方法同心得,想屋企個主子又乖又聽話,就要留意喇!

必玩5:最正狗竇

由無印良品藝術總監原研哉策劃的「設計:為了愛犬」狗屋藝術展絕對不可錯過。場內展出一系列由國際知名建築師以主人及狗狗快樂空間為主題的建築及設計項目,創意非凡。

設計概念:臘腸犬的腿很短,每每與主人交匯目光時都會很吃力。同樣是由於腿短,在攀爬桌椅時也要煞費周折;身體過長,爬台階時容易造成腰部扭傷。這個斜坡樓梯裝置就可以解決這問題, 讓短腿狗狗也能爬高與主人對視。

設計概念:登上微型隧道中的台階,恰好與人類以最適合的高度相對。主人坐著便可與小狗對視。

特別推介:健力士世界紀錄挑戰賽

想唔想主子喺健力士世界紀錄留低大名呢?喺今個星期日(3月19日下午3點至5點),會有個「最長人形立板紀錄挑戰」,齊齊來幫手創造紀錄,狗狗仲可以為自己嘅人形立板蓋上掌爪作「簽名」紀錄呀!

記住換埋:精緻「手印印相架」

玩得咁開心,當然要留住呢個美好回憶喇,去到記住要換番個精緻「手印印相架」,有個靚靚相框套裝配以印泥台,即刻幫主子印番個靚掌印先得!消費滿HK$600就可以換到,限定300套架,先到先得呀!

交通安排係點?

同主子去街街,最驚就係無車坐,巴士、地鐵又話唔畀,的士又貴,好彩文青狗狗藝術節主辦單位好叻叻,幫我哋安排好「99巴士」,奴才我就唔使咁擔心,可以舒舒服服去街街!詳情睇呢度:www.99bus.org


香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!