【藍橘子】《仲要令幾多山頭淪陷,香港人先承認自己無公德心?》

熱話

廣告

【藍橘子】最近好多「隱世行山點」都被行山客破壞,導致淪陷。例如最近被報導,變成大家嘅新屎坑鶴咀。

到底香港人係有公德心?定係無公德心? 
Text-藍橘子 Photo:網上圖片﹑電影截圖﹑微博

【藍橘子】《仲要令幾多山頭淪陷,香港人先承認自己無公德心?》

每次討論呢個話題,總係有一堆人走出嚟講:「至少香港人唔會隨街屙屎屙尿!」

各位首先要搞清楚,呢樣係衛生常識嚟,唔隨街屙屎唔代表你有公德心。
我認為當一個地方,聚集到一大班人,就好容易睇得出有冇公德心。 

因為人嘅心理,愈多人做同一件壞事,「壞事」就會變成「小事」,到最後小事化無。
相信大家最常聽到無公德心嘅人反駁都係「唓!好多人都係咁啦!」
於是,山上嘅垃圾總係堆積埋一齊。當你手上有個飲完嘅膠罇,又自我感覺良好地諗:「好多人都係咁丟啦,丟埋一齊,人哋方便清潔,我已經好有公德心啦~」

伸手一拋,又製造多件垃圾,而你內心亦唔會有任何罪惡感。
真人有人處理垃圾?你唔肯定…
人哋會點樣處理?你唔想理…

點解唔將個空膠罇放入背囊,返出市區先丟入環保箱?
因為好多人最希望帶走嘅唔係垃圾,而係一張靚靚風景相,可以上載去面書、IG,表示自己親親大自然。
 老老實實,你其實只係破壞緊個大自然,大自然亦唔想被你親近。
按一下相機快門,照片就可以保留一世。
手中嘅垃圾一拋,大自然就永遠受到破壞。

香港人好鍾意追趕潮流,前幾年潮流興踩單車,就一班人妄顧交通安全…
前排興起跑步,就一班人自拍Full Gear,又貼自己跑咗幾公里嘅相上網。
而家興行山,個山就淪陷…

無錯,要成功做到環保、有公德心係一件好麻煩嘅事。
有咩方便得過隨手將垃圾丟喺地?我哋經常鬧強國令香港淪陷。
而家為貪圖一時方便,令自己居住嘅地方淪陷,始終唔係咁好嘛。

追趕潮流並非壞事,香港壓力大、空間少、人又多,培養一個興趣,行山出一身汗,呼吸吓新鮮空氣都係好事。

不過大家要搵嘅唔係咩隱世美景,而係行山需要注意嘅事項。
大家需要諗嘅唔係影張靚相keep一世,而係將個靚景保留一世。
 

內容延讀:
40歲仍是 小鮮肉?盤點5位娛圈凍齡男星
>>> LIKE我們fb <<<
fb.com/newmonday.com.hk
 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!