【藍橘子】《千祈唔好信女朋友講嘅說話》

熱話

廣告

千祈唔好信女朋友講嘅說話

【藍橘子】老老實實,女朋友係一種非常狡猾嘅生物!

圖片來源:電影截圖、電視劇截圖、ViuTV截圖
佢講嘅每句說話,同佢腦入面真正本意係兩回事嚟。
我意思唔係指女朋友講大話呃我,而係佢每句說話背後都另外一個意思,就好似玩猜燈迷咁。
拆解唔到?後果會好嚴重!
 

相信唔少人都聽過,女朋友話「你個肚腩好好摟啊~好有安全感啊~」,網上亦有好多女仔發表言論,話有肚腩嘅男人先係最吸引。當好多男性(包括我)見到都鬆一口氣,將腹肌默默咁收返埋喺脂肪下。
 
但好奇怪嘅係,當女仔見到韓星不經意咁露出腹肌,又會尖叫大嗌話腹肌真係好正!好想咬一啖!點解會咁大反差?
 
其實,女朋友話你有肚腩好正,真正意思係「你肥咗吸引力會大減,根本無女仔鍾意,咁你就唔可以出去識其他女仔喇!」
 

當然女朋友嘅語言偽術唔止呢樣,當我工作好忙,連放假都要喺屋企繼續做嘅時候。女朋友只會冷冷地拋低一句:「唔緊要啊~工作緊要嘛,唔使理我嫁,你當我透明得嫁啦~」
其實隱藏於話語之間,女朋友心底真正想表達嘅意思係:「救命啊!我好可憐啊無人理!但你工作我又唔想騷擾到你,如果你可以花五分鐘陪我就好啦!」

其實情況就好似,一個百萬富翁送名輩手袋畀女朋友,同埋一個雖然失業,但都親手縫製一個銀包畀女朋友,感動程度後者大好多。 
所以話呢,同女朋友相處每一刻都要非常小心。你嫌佢好麻煩咩?其實佢要求只係五分鐘就高興,唔會再有怨言。最慘係佢唔肯將呢個要求講出口,要靠你自己慢慢摸索咁解。
正如我出去同班朋友食飯,只要事先同女朋友講一聲,佢覺得無隱瞞,就會好放心咁畀我出去交際應酬,有隱瞞即是身有屎,就算班朋友全部都係男,女朋友都會幻想我係去女僕CAFÉ溝女僕。
 

同女朋友相處得愈耐,就愈熟悉對方性格。
好多人覺得拍拖無晒自由,好壓力,於是故意隱瞞另一半出去食飯、去打機、或想一個人靜吓…

但其實女仔又唔係想像中咁麻煩咁專制,
只要理解到佢個腦諗乜,大家無嘢隱瞞。
其實都可以好自由。

內容延讀:

【藍橘子】《威脅男友掉晒所有模型,否則分手》

>>LIKE我們fb<<<

www.facebook.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!