升學?社會大學? 工作假期 計劃啱晒你!

生活

廣告

鍾意體驗外國生活巳經成為大趨勢,無論你係仲讀緊書嘅同學仔定已經喺職場打滾咗幾年嘅白領都會有呢個「出國夢」!雖然上網做足research但意見兩極化又唔知揀去邊度好?

出國資訊大本營

機會嚟喇!今個月底(2月23-26日)喺灣仔會展將會舉辦「第27屆香港貿發局教育及職業博覽」,展會將會有860多家來自21個國家及地區嘅機構,即時提供第一手資訊俾你!

出國選擇又點少得工作假期計劃?

越嚟越多朋友趕住30歲前去一次Working Holiday,但一個國家先得一次機會,點都要認真計劃下! 究竟趁而家英磅平咗去英國好定去韓國做嘢順便進修下韓文好呢?!今年邀請咗勞工處喺博覽會介紹唔同國家嘅工作計劃,等你可以掌握多啲官方資訊做比較。

港人 工作假期 熱點情報「收集區」

今年博覽會仲新增咗個「國際交流村」,由唔同國家嘅領事館同官方認可機構組成,目的係方便一班計劃緊出國嘅朋友了解下當地嘅環境!參展國家當中包括: 韓國、德國、匃牙利…等等受歡迎嘅熱點,無論係搵住宿難題抑或係就業困難問佢地就一定最可信同清楚!

申請手續、過程煩又多?

揀好去邊度先發覺唔知點Apply?!咁就唔可以錯過博覽會期間嘅「工作假期系列」講座喇!有專家同你一齊分析各國申請資格、工種類別、工作須知…等等。機會咁難得,你又點可以錯過先?快啲去參加展覽啦!

「第27屆香港貿發局教育及職業博覽」
日期:2月23至26日(星期四至日)
地點:香港灣仔博覽道一號香港會議展覽中心(港灣道入口)
展覽詳情: https://goo.gl/c2Pd3R
活動詳情: https://goo.gl/F0fcjU

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!