姨媽姑姐:你出來做野搵幾多錢一個月呀?!細數10句農曆新年時不想聽到的說話|真係㗎點解嘅好叻呀

熱話

廣告

今日就大年初一,不少人都會外出到各親朋好友,姨媽姑姐家中拜年,在閒話家常期間,總會有些親戚會按將出牌,大問一些大家不想聽,又不想回答的問題,所以如果不想給親戚在拜年時問到口窒窒,以下10句農曆新年時不想聽到的說話,小編就準備好俾大家,連回覆方法,做好準備功課,屆時就不會覺得不知所措啦!

 

撰文:Carrie Tsui |圖片來源:YOUTUBE|編輯:異種火星人

以下10句農曆新年時不想聽到的說話

1. 你又肥咗呀?

真的很想回他一句:「就算我肥,我都係咁靚。」

新年

 

2. 你幾時拍拖?/你幾時結婚?

是咁的,小編都想知點解我還未有拖拍啊喂!/要結婚的話一定會通知你,所以不要再問了!

_1

3. 你讀呢科畢咗業之後搵得多唔多錢?

我讀這科就是想追尋自己的夢想,如果為了錢的話,一定會讀有「錢途」的科,你說對不對?

3_3040185_657abcc5f834e18

 

4. 你讀書讀成點?

難道你沒有聽過「求學不是求分數」這個道理嗎?

205519dua3yqbsujswuuwz

5. 你人工幾多?

法官大人,我無回應。

JMYT3WH

 

6. 你男/女朋友做咩嫁?

他/她正職是阿媽個仔/女,副職是我情侶!

221

7.利是錢我幫你Keep住先!

其實我大個仔了,我可以自己保錢放管的!

frHnFHblebbqydn

 

8. 幾時搵到工?

其實不是我想做廢青,但真的沒有人願意請我…(哭)

9fac623f2afa78fdaf18df1761c595bb

 

9. 去拜年著靚啲啦!

心諗:「天生麗質都唔洗化妝啦。」

農曆新年

10.下年唔封利是比你!

即使心裡是這樣想,也要笑住同爸媽拜年:「新年快樂!祝你財源滾滾來!」

new10

 

其實新年一大班人聚首一堂,都是想開開心心,即使比親戚盤問的時候希望爸媽可以像下圖一樣!

new11

小編祝大家高高興興過肥年!即使聽到不合意的說話也要保持大將之風啊!

 

兔年十二生肖在2023感情、財運、事業、健康方面運程如何?

想知道兔年最新生肖運程,可參考蘇民峰兔年運程麥玲玲兔年運程;今年有犯太歲的生肖包括兔、雞、馬、鼠、龍…即看犯太歲2023;至於拜太歲、攝太歲時機及事前準備可看拜太歲2023

農曆新年有甚麼習俗及禁忌?

年初一到十五都有傳統習俗及禁忌要遵守,否則會全年倒霉!即看新年習俗禁忌;新年少不了要逗利是、換新鈔,即看換新鈔2023;想知道開工吉日及新年辦公室宜忌,可看開工吉日2023。想去行個大運轉轉心情,不妨逛逛闊別三年的年宵花市!即睇年宵花市2023;拜年想說出與別不同的祝福語及賀詞,求個好意頭,可看新年賀詞