【Kobe】西伯利亞人 冬天的冠軍

生活

廣告

【旅遊生活大雜燴by Kobe】近排有人share西伯利亞貝加爾湖(Baikal Lake)冰浪片,靚就梗啦!但大家更大迷思是何解湖可以有浪。貝加爾湖是全球最大、最深、最古老的湖泊,面積有30個香港般大,儲水量佔全球淡水1/5,就如1個內海(據聞蘇武牧羊的北海就是這裡)。西伯利亞幅員遼闊,又有「內海」,地理環境令貝加爾湖成為「西伯利亞寒流」始源地,所以有風當然有浪。

學術完一番就講番個行程,幾年前我與幾個朋友由北京出發,搭西伯利亞鐵路去俄羅斯莫斯科。整個車程要6日半,我們因為不想「太離地」,選了幾個中途站打打地氣,當中包括貝加爾湖所在地伊爾庫次克(Irkutsk)。由北京去都要兩日半,所以落車時雙腳着地一刻真心感動到想喊。不想坐太耐火車,香港其實有航班去,轉機1次,$3,000左右起跳,但最快都要十幾粒鐘。

自小我便很想去西伯利亞,原因簡單又無聊,細個看《聖鬪士星矢》,最鍾意的冰河就是來自西伯利亞,所以好想去感受下它的「絕對零度」。去到當然沒有 絕對零度,西伯利亞-60至-70度已經好盡,加上我4月去,開始融冰。但融冰有融冰的好,因為我同一時間,可以睇到貝加爾湖冰面湖,又睇到水面湖,亦睇到浮冰面湖,覺得自己賺咗。

土生土長的導遊Jack話融冰時感覺會特別凍,專登帶我們去湖口出水位感受一下,感覺就如幾十個雪櫃冰格一齊吹向自己,影幾張相已凍到成個人硬晒, 有衫就堆上身。貝加爾湖重有乜玩?據聞結冰時可踩單車去遠一點,我們就只能坐氣墊船出湖,如果在湖邊留宿看星亦一絕。還有,記得試試當地名物燻魚,應該是我吃過最好吃的燻魚,但一定要湖邊買,其他地方的燻魚伏味甚濃,兼且價錢貴10倍有多。

身為戰鬥民族,導遊Jack為了激發我們的戰意,建議行山登高賞湖景。其實風景的確靚,但作為港燦,我們亳無準備,行山鞋都冇多隻,碎冰加上碎石, 每行一步跣半步,而且我們沿着懸崖而行,畏高朋友S驚到走不動,有一刻他以為自己會在此死去。不過,猶如魔鬼教練的Jack未有放棄我們,我們仍要行多個 幾兩個鐘上山頂,能夠在西伯利亞行到身水身汗,的確別具風味。

上到山頂朋友們狗衝去影湖景,我就趁機與魔鬼教練Jack吹下水,想知冬天冠軍的西伯利亞人平時冬天怎樣過。他說…..他在泰國有層樓,每逢冬天就飛去泰國,因為他其實也很怕凍﹗

能夠在西伯利亞行到身水身汗,真是非常榮幸。

導遊Jack是土生土長西伯利亞人,但他說他每逢冬天都會飛去泰國,因為其實他都怕凍。

text-Kobe Wong photo-Onion Yeung

曾任職財經傳媒十多年

主理嘗滿‧SatisFactory私房菜兩年多

熱愛烹飪、熱愛旅遊、熱愛分享生活

識煮幾味又愛去旅行,同大家大雜燴分享一下

廚娘‧遊雜貨店facebook

內容延讀:

【Kobe】揸得香港護照就代表香港

>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!