女友whatsApp解碼 5大口是心非emoji 男友要明

熱話

廣告

有時男友收到女友WhatsApp回信當然開心豬啦,但如果解讀錯誤,就隨時出事,今次選出5個驚嚇程度達致地獄級的emoji,相信一眾男士都試過會錯意,真是想起都「寒一寒,震一震!」,不過不同女友有不同的表達方法,可能是好正常對你笑呢..(小編:帶定頭盔先)。

text- Tsz photo-網上圖片

解讀女友whatsApp錯誤會出事5大whatsApp口是心非emoji

嚴重程度輕微:微笑眼emoji是警號?

女友簡單一個微笑已經可以殺死人,真定假我都分不出。

 

嚴重程度初級:冇嘴emoji要小心

以下尼個都是不易忽視的可怕emoji。初初收到好易無大事發生,接住……又會演變微笑三步曲無限loop!表面安全,但暗藏殺機。好多時都會出現於:

男朋友:做咩事啊?
女朋友:無啊
之後…..

十居其九,都是女朋友現在有點不開心,想你哄她。

嚴重程度1級:微笑emoji 真是笑笑口?

佢好似永遠都望住你笑咁,好比蒙羅麗莎的微笑,笑到你個人心裡發寒!

通當whatsapp收到女朋友仔這個疑似「蒙羅麗莎的微笑」的emoji,男朋友仔即刻心驚膽跳,心想:天啊!我又做錯了!

以下對話內容,如有雷同,實屬考合。

女朋友:你聽晚有乜做啊?

男朋仔:同同事食飯 /同死黨去打機 /總之你約左人

女朋友:

當你收到之後,你就會知道,你已中左大伏。

嚴重程度2級:笑笑口emoji好比生化武器

接住下來,當你激嬲完女朋友之後,你已中左第一大伏。當然,通常這個時候,女朋友仔都會繼續(扮)大方,希望一眾男朋友仔可以盡情去玩。通常,還會運用一個好慈祥 (假到喊)的笑容。令一眾男朋友仔收到之後可以「放心去馬繼續玩。」

潛台詞:你去啊!你就同我試下去,即管去!

嚴重程度3級:微笑加bye byeemoji連小編都怕怕 (最怕就係佢)

當你知已經出事,令女朋友生氣時,想盡方法補鑊,盡快哄她開心時,她永遠都好像識讀心一樣知道你下一步想怎樣。同時好體貼地表達冇生氣,我真是冇生氣。

(就算是老友,小編每次收到都出事)

 

 

OK~當你收到這個微笑笑到你心寒再加上bye bye的emoji,就證明已經是十分危險,相當生氣的地步。

通常女朋友生氣有三種層次:

如果她說:有少少生氣,不算好生氣,但都要盡快哄她。

如果她說:好生氣,即刻真係好生氣,好嗱嗱臨補鑊。

如果她說:無生氣,我無冇生氣wo~(證明她真是超生氣。)

只能說你今次大件事了。Gameover!

男士們:媽啊!我好難捉摸啊!

 

 

 

 

 

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!