check in 前必知 | 6 類必須「 寄艙 」手信

生活

廣告

幾唔想都好,大家去旅行身邊總有人會叫你幫佢買嘢,又或者自己都要買好多手信送畀公司同事、朋友、家人同親戚。買齊手信完成歷史性任務後,大家要小心去到機場唔好衰收尾,要記得咩手信係要 寄艙 啊 !

文:Sammi | 資料來源: 香港國際機場

01 | 護膚品-液體過 100ml 記得 寄艙

無論你去咩國家,一定會有人想托大家買當地有名嘅護膚品。但係大家要記住 100 毫升以上嘅液體就要寄艙。因為每名旅客只可攜帶每項總容量不得超過 100 毫升嘅液體上機,並載於一個容量不超過 1 公升的可再封口透明膠袋內。

所以如果大家的手信係以下咁多項,而又超過 100 毫升就要寄艙喇!

凝膠狀物體,如髮膠或沐浴露
乳霜及液體,如太陽油或香體露
膏狀物體,如牙膏或凡士林
壓縮泡沫及噴霧,如剃鬚泡沫或壓縮香體露
液體化妝品,如粉底或唇彩

02 | 食物篇-膏狀食物都要寄艙

自己又好,身邊朋友係食貨又好!都好想帶當地的特產返屋企比自己自私食或者開心分享。但大家都要注意以下的食物一定要寄艙。

1. 飲料,例如水、湯、糖漿、果醬、燉煮的食物、醬汁
2. 膏狀的食物 ,例如乳酪、布甸、和啫喱
3. 在醬汁中或含有液體的食物,例如泡菜
4. 漁產品(包括魚類及若干甲殼類動物如蝦、龍蝦、非鮮活青口及非鮮活蠔)方面,旅客可攜帶合共不超過 20 公斤的有關產品,或一條重量達 20 公斤或以上的魚。
5. 可攜帶不多於 2 公斤的嬰兒奶粉、嬰兒食品及醫療用特殊食品/特殊寵物食品
小提示:為顧及其他旅客,味道強烈的食物,包括榴槤及大樹菠羅,某些航空公司,如國泰航空是禁止遊客攜帶的,不管是手提及寄艙行李。

03 | 尖端或鋒利邊緣的物品

眉毛剪、鼻毛剪或者買當地的小型萬用刀的話,就要留意唔係咩刀都可以帶上機!基本上好多尖端或鋒利邊緣的物品都比人列入違禁物品,可以帶上機的都一定要寄艙:

眉毛剪、鼻毛剪等美容用剪刀、攜帶型裁縫組的剪刀等小剪刀,小剪刀係刀身要小於6 cm

1. 美體刀等小剃刀,小剃刀係刀身要小於4cm
2. T 字型刮鬍刀
3. 指甲剪
4. 美工刀

04 | 自拍神器

自拍神器好好用,但都要寄艙,因為附有刀刃或附有長度大於6 厘米的軸杆並能被用作武器的工具。不過現時有不少自拍神器內置電源,而新例下,大部分有內置電源的物品都要放入手提行李,不想之後麻煩最好先問清楚航空公司的做法。

05 | 大型樂器必須寄艙

可能大家會買樂器送比人,不過大型樂器係要寄艙,但點先要寄艙?就係樂器尺寸超過 93 x 39 x 24 厘米 或 36 x 15 x 9 英吋(高 x 闊 x 深,重量超過 7 公斤,即係15 磅。)

小提示:尺寸同重量的量度包括樂器箱。

06 | 單車

杜如風去名古屋都介紹單車零件專賣店- Order Made Shop Riderz café。如果你朋友係單車控,就點都要寄艙,但要注意以下事項先可以將單車寄艙,

1. 非電動旅行用或單座比賽用單車
2. 把手固定於兩側或與車架平衡並以泡沫塑料或類似物料包裹
3. 腳踏被移除或固定於車架上並以泡沫塑料或類似物料包裹
4. 輪胎已放氣
5. 已裝入堅硬的保護盒或單車盒中

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

關鍵詞
寄艙手信