TVB勁索女教練是誰?范彩兒 Jenny Fan

流行娛樂

廣告

現今世代,不論網上定現實,周圍都係男神女神。要做一個高質素嘅「神」,靚樣性格唔再講,原來胸肌都係重要嘅一環。呢日由TVB男藝人包括許家傑(Jack)、陳偉洪(Calvin)同埋呂熙等組成嘅「爆肌團」就邀請埋TVB前藝人 范彩兒 (Jenny)同佢哋一齊示範健身時男女教練嘅分別。四人分為二人一組,一邊就係Jack加Calvin,而另一對就係呂熙同Jenny。究竟男教練同女教練有咩分別呢?即刻睇睇!

Text : 新地 Oriental Sunday

片段一開始見到呂熙瞓低舉啞鈴,大晒其強而有力的臂彎,不過真係唔好意思啦,大部分人的目光都集中Jenny身上!因為佢跟住呂熙齊上齊落的時候,不斷俯身露出豐滿上圍,大晒激深事業線,睇呂熙笑容咁燦爛,就知佢有幾開心啦!

相反Calvin陪阿Jack做的時候,阿Jack即時面容扭曲,做都唔想做!唉,其實又難怪的……

第二回合做健身球訓練,可見Jenny從後緊貼呂熙,大派波餅!嘩!見到呂熙咁樣咁爽,睇片都睇到想即刻買番個健身球操操佢先!

另一邊廂,Calvin扶住Jack嘅手臂,從後面輔助佢。真係男女有別,難怪Jack都喊晒口!

去到最後一round,做Sit -Up環節。女教練 Jenny 成個人騎住呂熙,從而穩住佢對腳。當呂熙每上去一吓,Jenny胸前雙乳就出現喺眼前,呂熙真係氣都唔敢唞。做多幾吓,呂熙愈做愈落力,仲差啲忍唔住錫咗落去,更一臉得意,最後仲擺咗個勝利嘅手勢!係咪想激死同男教練做gym嘅阿Jack先?

「爆肌團」呢段男女教練的不同,放咗上網短短數日之後已經累積咗差唔多60萬觀看次數。男教練同學生嘅肌肉固然唔講得笑,但女教練嘅吸睛程度都一樣咁高。究竟佢係咩來頭㗎呢?

女教練原來叫范彩兒,英文名Jenny。佢係TVB嘅前藝員,拍過唔少電視劇㗎,不過做嚟做去都係宮女、丫環、護士、助手等等呢啲角色,所以一直都冇乜人留意到佢,現時佢主要就喺內地發展。

Jenny除咗不時post吓自拍之外,身材真係非常誘人,「胸」前偉大!皮膚又白,樣又唔差,腳又長,身材又好,果然符合一開頭所講嘅高質女神嘅要求!今次呢段片咁成功,唔知會唔會多啲機會在港發展?

唔講唔知,原來女教練同阿雪(孫慧雪)以前都一齊合作過,仲幾friend咁經常有合照!唔知遲啲阿雪結婚,會唔會見到Jenny做姊姊呢?