韓妹至愛!20cm高大型水果沙冰登陸銅鑼灣

飲食

廣告

每逢外國大熱店舖抵港,都會引起一場排隊和打卡熱潮,今次輪到韓國大型 水果沙冰 店登陸銅鑼灣!

每款水果沙冰都很巨型和足料,光看賣相已經覺得非常美味,難怪韓妹會瘋狂打卡!不過,味道又會否像大家預期般美味,讓記者Sam拍胃現在向大家分享試食後感啦!

資料來源:新假期

銅鑼灣有得飲!!! 韓國20cm高 水果沙冰

韓國大型水果沙冰店早前已經有消息會在香港開店,現時終於等到它正式開張!店舖門外與韓國店一樣,採用天藍色外牆,而店內則以白色為主,大走簡潔風。

大家不必擔心香港分店的味道會與韓國的大相逕庭,因為店內會原用韓國總店的配方製作飲品,員工更遠赴韓國訓練,保證大家可以飲到原汁原味的韓國飲品!

士多啤梨杯 賣相最靚但過甜

店內最受歡迎就是Bon Bon系列的水果沙冰,每杯沙冰都差不多有20cm高,激多水果超足料,而今次記者分別試士多啤梨杯和青提杯。

士多啤梨杯賣相非常少女,整杯沙冰都佈滿紅卜卜的士多啤梨,女生見到立即「心心眼」。韓國士多啤梨配手打忌廉,而最底層是韓國果醬和冰製成的沙冰。士多啤梨甜中帶點酸,忌廉滑溜之餘不會蓋過士多啤梨的鮮甜,但沙冰超級甜,有點像喝糖水一樣,而且價錢都較昂貴。

青提杯 清甜無核 少少偏甜

賣相同樣與士多啤梨杯一樣,超多生果好浮誇!青提子很甜很Juicy,內裡更無核,沙冰甜度都有少許偏甜,但尚可接受。

試完兩杯飲品後,記者比較喜歡青提杯,因為味道較Fresh,青提子很清甜不會帶酸,亦不會像士多啤梨杯般死甜。

另外,由於供應商來貨問題,同系列的芒果杯(Mango Bon Bon $98)暫時未推出,想試的朋友仔便要耐心等候一下了。

#망고봉봉 🍋 16000원어치 비타민 섭취함 😬 먹었으니까 힘내쟈! #신사동 #가로수길 #카페드파리 #Cafedeparis #생과일봉봉 #Mango #Yummy
A photo posted by 이즌 ˢᴴᴱ ᴸᴼᵛᴱᴸᵞ 🎶 (@olzlnl) on

西柚汁果肉厚夠鮮甜

不要以為果汁會比沙冰遜色,同樣都是用料十足!以防水果內的纖維和營養受破壞,店內採用韓國攪拌器慢磨新鮮西柚,製出健康果汁。果汁上會放上半個西柚,果肉足足有2cm厚,非常鮮甜,而且果汁的甜度會比沙冰低一點,怕甜的人不妨試試!

Cafe de Paris Est in Korea
地址:銅鑼灣登龍街 18 號 V-Point 地下 5 號舖(顯示地圖
開業日期:12月6日
營業時間:12:30pm-10:30pm
內容延讀:
官方確認!日本超人氣雪糕蜜瓜包香港開店!美食報告預覽
>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk