嚴選5大節目 PMQ 創意10日藝棚

生活

廣告

近年文青活動不外乎下行下市集、做下手作仔,介紹番PMQ 元創方由即日起一連10日的deTour2016創意匯聚十日棚,與本地新進設計師和知名創意藝術家合作,以「Game Changer」為題,解構「設計/創新」,與一般展覽不同的是,今次很多展品都加入互動概念,唔單止去睇,仲可以玩埋一份!是次十日棚內容又廣泛,包括14個裝置藝術︑約9個期間限定展覽︑15場設計講座和50個工作坊,還有約63個周邊活動。咁大堆頭又唔夠時間玩?編輯即場嚴選5大推介,同你玩個痛快!

text: Mike Photo: 相片由PMQ提供

堅撐繁體字
每日熟口熟面的文字,你可有想過以另一角度解讀?由卵形OVAL設計工作室葉忠宜策劃的字體展覽「Intense:Intense」,展出設計師張軒豪及許瀚文設計的字體,充滿視覺張力、形成強烈對比的作品令人印象深刻,除展覽外亦設有工作坊及講座,字體設計迷不可錯過!

 

 

圓形乒乓球桌
波係圓嘅~(應該係!)但邊個話乒乓波檯一定要四四正正?本地設計室叁語設計(Trilingua Design)以圓形乒乓球桌創作出「乒兵乓」,獨特的圓形桌面打破乒乓球比賽常規,參與者可在不同方向和角度打球,破格的規則玩味十足,大家更可落場打番一場友誼波!

療癒系動態光學
由香港新媒體藝術團隊XCEED的「共振之靈IV」創作嘅動態光學裝置,結合視覺暫留的科學原理及脈輪頻率的遠古智慧,仲玩埋聲效,不時播出頌缽發出的聲音,近距離感受與人體相關的脈輪呼應,超療癒~

光影水墨
出去玩又點少得打咭同selfie,介紹番呢個影靚相的絕佳位置~由日本跨界設計達人川上俊(Shun Kawakami)互動多媒體藝術裝置「墨象」(Bokusho) ,展示戰後日本湧現的先鋒派書法形態,特別之處係參觀者更可走進其中,置身滿是書法筆觸的紡織品之間,融入水墨畫之中,穿梭於光影之間影相仲好鬼靚添~

 

 

文青風藍染實驗室
由香港時裝設計師楊展和陳蘭記創造的實驗性裝置「Indigo Rain」,探索時尚和自然關係,特別之處是展品會隨時間改變,裝置於頂部的靛藍染料會慢慢滴下,令地下布卷的圖案改變,形成獨一無二的藝術品!

活動詳情:
日期:即日至12月4日
地點:香港中環鴨巴甸街35號PMQ元創方
官方網址:www.detour.hk
Facebook: www.facebook.com/detourhk
App:deTour 2016

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!