含劇透慎入 《致命復活》Final Boss係邊個?

流行娛樂

廣告

《致命復活》播出已幾日,網民最關注此劇的地方,就是想猜出到底誰才是幕後策劃郭晉安綁架案的Final Boss。在歸納網上各種意見後,大膽推測劇情發展,到底誰會是Boss!大家不妨討論吓!

text – Richard photo – 網上圖片

陳庭欣與萬綺雯挑機?

被「一秒輪姦」至死的陳庭欣其實透露了很多事情。首先,表示了安仔的不忠。其次,劇情會以倒敍的方式交代陳庭欣原來曾拍下照片,向萬綺雯挑機的事情。正所謂「最毒婦人心」,女人惡上嚟真係唔講得笑!所以陳庭欣死得咁壯烈,好有可能係因為萬綺雯嬲到想殺死佢⋯⋯

 

 

黃德斌嫌疑最大?

萬綺雯雖然好可疑,但一個女人又點可能處理到咁多野?又請兇手,又要掩飾證據。而最有可能就是黃德斌指使。作為萬綺雯的青梅竹馬,黃德斌一直深愛著萬綺雯。愛人被奪,又如何唔嬲呢?所以借機綁架郭晉安,從此與愛人雙宿雙棲,絕對合情合理!

 

 

 

張國強都極危險!

面善心惡嘅人往往係最恐佈!張國強都有機會係最終Boss,不過到底實質係點。始終套劇播咗冇耐,相信追落去會有更多頭緒!