《愛情來的時候2》周柏豪黃浩然你點揀?

流行娛樂

廣告

無線音樂微電影台灣篇《愛情來的時候2》如上星期六11月5日播出啦!今次故事有周柏豪、黃翠如、黃浩然做主角。故事圍繞翠如bb吊金龜,從而與好兄弟周柏豪及富豪黃浩然引申出一段三角戀故事。而今次的主題曲正正就好周柏豪的《百年不合》,看過這套微電影再聽這首歌,會別有一番感受。

text – Richard photo – TVB, 網上圖片

周柏豪、黃浩然大比拼

1.金錢

劇中,一個是窮龜蛋,另一個是大富豪,幾百萬對黃浩然嚟講「濕濕碎」。其實都唔洗點比,黃浩然無得輸!有幾多個女仔,願意有少奶、闊太唔做,陪你捱窮。「貧賤夫妻百是哀」,你懂的。

2.經歷

一個青梅竹馬,陪妳經歷風風雨,默默在身邊對妳好,支持妳。另一個相識時間尚短,對妳都好好,但相識時間短,沒有那麼多回憶。但是,他很有錢……

3.才華

一個身材高大,仲要係籃球高手,仲要識唱歌。另一個身型也不錯,但身高弱了點,也沒有另一個打籃球時那麼charm,更不會唱歌玩音樂。但是,他很有錢……

 

比你係翠如,你會揀……

一個相識不久,雖然有錢,但你不肯定他是否「玩玩吓」。另一個對你死心塌地,你非常了解對方,亦知對方對這段感情非常認真。如果你是已步入3字頭的翠如bb,你又會點揀呢?

聽聽主題曲《百年不合》

其實網民最想睇嘅都係……

見到翠如同柏豪故事咁感人,一眾網民自然會替「周太」感到不值。好在,戲嚟炸周太,唔會威脅到你地位!睇網民幾「撐」你就知啦!