韓國身體磨砂強力美白,編輯部試用 !

造型打扮

廣告

夏天太陽伯伯威力強大,戶外活動機會又多,就算塗多多的防曬也不能保證白!換季除了保濕也是時候美白了!定期做身體磨砂,深層清潔皮膚!這支韓國身體磨砂Plu scrub大熱好評,美白能力超強!編輯部Winki Kiki同Ha.E就親身試試看!

text – Winki Kiki photo – Jacy & 網上圖片

韓國身體磨砂強力美白,編輯部試用!!

Plu scrub紅參美白保濕身體磨砂膏

韓國身體磨砂Plu scrub 紅參美白保濕身體磨砂膏,3合1功能集潔淨、滋潤、亮澤於1支。內含天然核桃磨成的超細顆粒,溫柔去除老化角質。使用後的皮膚又滑又有光澤。含有紅參、魚腥草、人參、米糠、葡萄柚、長命菜、綠豆等萃取物,補充皮膚水份,增強皮膚活力,幫助皮膚保持潔淨、滋潤、光亮。

夏天經常受到陽光照射,黑色素同死皮都會增加,一星期可以Keep住磨砂1-2次,特別手肘、膝蓋容易積聚黑色素的部位打圈擦耐一點,效果更佳!皮膚即白淨返!

使用方法:

濕身後,取適量按摩全身,手肘,膝蓋等部位可著重護理,再用清水沖洗幹淨即可。

(建議一周使用兩,三次,皮膚敏感者,可適度減少使用次數。)

編輯部Winki Kiki同Ha.E就親身試用報告!

Ha.E : 「即時白咗啲,磨走毛孔上粒粒滑咗!」

Winki Kiki : 「本身偏黃都白咗啲,香味好好聞,皮膚唔乾!」

Plu scrub 紅參美白保濕身體磨砂膏180g $128/KyaniteKorea

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=Aa08g6Ld1mg