去旅行咁化妝咁自拍至呃like!

電子產品

廣告

無論是否暑假,小編都想日日去旅行,誰不想在外地風流快活勁影相放上Facebook、IG呃Like!識呃like一定要記住以下3大selfie秘訣,超多like超多follower的IG達人都是靠這3點,記住,缺一不可呀!旅行,gogogo!

Text – Zoe Presented by Sony Mobile

1/ 化個summer look
誰說旅行無時間只素顏不化妝?聽人講,化妝其實是尊重自己尊重別人的行為,那我當然要尊重一下各地朋友仔啦~~去旅行最重要識得揀化妝品,今個夏天就最hit這粉紅與橙,簡簡單單帶個eye palette,就可以化出至sharp眼妝,加埋個透薄cushion粉餅,既有防曬功效又可遮住瑕疵,自然就更上鏡啦~~加上配備柔膚效果的手機,不用「美圖獸獸」,下下花時間執相,去旅行最緊要一snap即post再趕下個行程,所以張張selfie都要高質見得人!

 

2/ 工欲利其事,必先有部機
當你以為IG達人出動長短鏡專業相機才能自拍出絕美靚相?NoNoNo!其實一部手機就OK!識揀一定揀部擁有1,600像素前置鏡頭的手機,去旅行時間有限,仲點可以等「大機影完、再執相、再過落手機、再upload」,一機有齊高像素前置鏡頭、柔膚功效,學滔滔話齋,「打邊爐最緊要係個爐」,而「Selfie就最緊要當然係部手機」啦!

3/ 角度與選材的重要性
要知道「成也角度,敗也角度」,「角度的重要性」是一張perfect的自拍照的關鍵一環。攝影學校文藝女生的創辦人Iris就話你知,自拍要角度,也要懂選材,點影先好?就由她教你旅行selfie 4式:

第1招:道具善用身邊的道具,公仔、花、帽子,甚至雙手都可以豐富畫面,構圖更活潑。Xperia XA Ultra設有手勢快門模式,只需做出「5」字手勢即啟動快門,仲可以令你更cutecute!

第2招:留住最美風景
去旅行為的是風景,想要留住風景,首先要留意周遭的事物,檯檯櫈櫈、欄杆、石柱都是你的天然「腳架」,按下手勢快門及自拍定時器,再坐在最美風照的中央,最美的自拍就搞掂。

第3招:留住最美心情
去旅行就梗係要開開心心,想捕捉自己最愉快一刻,就要有「微笑快門」。邊行邊影,以自己最佳的角度望望手機前置鏡頭,一笑就可capture到你最美的笑容,smile~

第4招:寫意浪漫
旅行中想影張寫意的selfie,找個陽光充足的日子,選好景點,再設下自拍定時器及選用16 : 9模式,置身於場景的中央,再加上旅行必備的帽子,就可以捕捉自然流露的美態!

喜歡selfie的你,也要留意Xperia X系列的其餘3部超強手機呀!Xperia X

Performance及Xperia X不但配備高感光1,300 萬像素前置相機,更配合88度
廣角鏡頭,絕無「鬆、郁、朦」,去party或concert都可以輕鬆就拍出細膩自然的自拍照。
Xperia X Performance及Xperia X 更配備預測追焦功能及 0.6s快速啟動連拍攝,主相機像素更高達 2,300 萬,拍攝效能立即Up!Xperia XA的極近無邊框設計,極之輕巧,好trendy好揸手呀!