洗面機有幾work?一試上手就知道!

造型打扮

廣告

「洗面機」 幾乎是日韓女生必用洗面器,但有不少sis仍然會對洗面機存有疑問:「洗面機真係會比徒手洗面乾淨?」、「日日用洗面機會唔會好傷皮膚?」

text-candy photo- Alison、網上圖片及Clarisonic提供

至於習慣使用洗面機嘅的sis,就認為用完洗面機「感覺乾淨啲」,但對於洗面機點樣做到徹底清潔肌膚,其實亦未必清楚。小編今次就親身為大家解構,被網民喻為「洗面神器」:Clarisonic 新一代MIA FIT聲波深徹淨膚儀,真正了解洗面神器有幾work!

發現1: 真正深層潔膚,試用一次即推出淺層黑頭

注重儀容的女生都會日夜用潔面乳洗面,但即使再勤力,鼻頭、雙頰黑頭總是深深植入毛孔,令人非常沮喪!試用完Clarisonic MIA FIT後,除了即時感覺清爽冇哂油光,最令人感動是鼻頭、雙頰的黑點竟然變回皮膚色!但原來洗面機之所以推出手洗推唔出的粉刺,秘密就在於其聲波技術,Clarisonic刷毛特別可以做到每秒約300次刷毛轉動,快而穩定的速度徙手實在難及,溫和之餘做到以往手洗難以做到的深層潔淨效果。

 

發現2:刷毛就似絲絨滑過面部,意想不到咁溫和!

刷頭睇落轉得咁高速,究竟會不會速度強勁但有損肌膚?的確不同膚質會對護膚產品、儀器有不同反應。但擁有敏感肌、平日出汗面頰有時也會泛紅的小編,可以答「絕對唔會!」,因為潔膚儀轉動的力量,其實比雙手洗面時於面部打圈的力更溫和!小編選用MIA FIT配合跟機的淨透亮肌刷頭,刷頭刷毛非常柔軟,洗面時除了不會令肌膚變得容易泛紅敏感,比起用徒手更乾淨,以後就不用再額外做角質或者Peeling清潔了。

發現3:洗面機幫男士剃鬚剃得更輕鬆!

比起女生,男生未必注重護膚,但空氣污染、剃鬚引起嘅皮膚敏感問題加上夏日高紫外光,統統都是有損肌膚元兇,男士想擺脫滿面油光尷尬場面,至少要識洗面!小編就找來男同事試用Clarisonic ALPHa FIT,用後除左感覺清爽,最令男同事鼓舞是剃鬚剃得更輕鬆順滑,洗面後摸上去面部亦冇哂油光。特設的男士專用刷頭刷毛經渾圓打磨,自然能更深入男士粗大的毛孔潔膚,徹底同油頭粉臉講BYE-BYE!