【健吾】慘案與苦主

Blogger

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「你知唔知呀,而家好多人都好慘呀。話俾咗好多錢間健身中心,血本無歸呀。」

我:「哦?都係嘅。不過都冇計㗎啦。而家喺香港,你估真係會幫消費者咩?你唔做番個消費者俾人消費,你咪好彩囉。」
健:「都係嘅。好似好多行家,而家冇嘢做呀。」
我:「有咩所謂吖,有好多女人咁有錢。你估真係想做運動咩?都係想俾個男人摸下之嘛。」
健:「……」
我:「你唔好話你冇做過呢啲囉。我唔信囉。」
健:「我冇……我真係冇(斜眼45°向上望,眼泛淚光)」
*  *  *  *  *
健身中心是香港重要的維穩基地。聽說,醫學美容醫生T君就是在C記的健身室認識他丈夫的。他還教路:「2000年代嗰陣之嘛。你呢,要日日同一個時間去,扮撞到先得㗎。哈哈哈,哈哈哈,哈哈哈……」笑起來甜得像莎莉的旋風蛋糕。

另1個朋友,在大銀行當中層管理人員的O先生就說:「哎吔,最近啲WhatsApp group真係風聲鶴唳呀。呢個就話嗰個係Cali難民,搞到Pure好似星期日飲茶等位咁多人,嗰個就話我哋而家被人呃都好慘。再唔係呢,就日日喺度打卡話唔捨得,#我們都是上Cali堂長大的。喂,阿哥,真係黐線㗎。而家你哋被人呃呀,重好似好掛住好唔捨得咁。你話香港人係咪黐_線㗎?」

唔……這一點,我也不明白。明明是商業糾紛,付款買服務的人得不到他們期望的服務,理應是很不高興才對。但我過去的幾個星期都看到不少人依依不捨,彷彿在道別1個老朋友一樣。對搞死這個老朋友的人,他們都好像不太恨。

「不過呢,我有個朋友就慘啲。」O先生說:「佢呀,明明之前喺Cali做嘅,嗰陣喺更衣室shower room呢,都含過唔少㗎喇。含到好似個個都熟口熟面,含過晒,咪轉場囉。俾咗Pure月費3個月,都貴幾倍㗎嘛。點知尋日,喺Pure,見番晒以前啲老_……你話佢係咪慘吖?真係蝕晒呀。」

哈哈哈哈哈哈哈,提醒大家一句,以上故事,乃朋友口供。在健身中心,除了健身運動,不應該做其他愛的運動。

text-健吾

 

內容延讀:
【健吾】計算
>>>LIKE我們fb<<<