坤哥紅館個唱 網民瘋狂插爆!

流行娛樂

廣告

坤哥紅館個唱遭網民瘋狂插爆?!坤哥吳業坤將於8月10日在紅館舉行《SUMMER POP LIVE IN HK香港夏日流行音樂節2016》個唱,還在紅Van前面拍攝海報,本來夠草根,網友都應該會buy,不過《新Monday》於fanpage出post問大家會否入場時,竟有7成人都表示沒有興趣。事出有因,網友點睇?

text – Nam

坤哥紅館個唱 網民瘋狂插爆!

坤哥紅館個唱,show未開,已引發網友圍插,多數都是指坤哥仍未夠班,到陳柏宇、周國賢、鄭中基都未到坤哥,還需好好努力幾年,亦有單純不喜歡坤哥的「偽毒」包裝,覺得太過刻意。當然,其實也有真心fans撐坤哥,甚至出謀獻計,這位還叫坤哥改名喎,應該改甚麼名字才夠不平凡呢?不如大家又俾俾意見?

我們的讀者網友留言眾多,未能盡錄,部份還講得十分精彩,歡迎大家去post齊齊留言。另外,為求保障大家私隱,亦自把自為先幫大家亦加了格仔(未必人人想上報呀巴打),留言純粹分享,希望被記者cap圖的朋友不要見怪!坤哥都要加油,棋都做過,相信haters你都唔會驚啦!

內容延讀:

黎明有新女!A Music新人JC現真身

>>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk