【那些年系列】夏天放學必嘆的「冰」,你食過幾多?

生活

廣告

最近熱到「媽媽聲」,嘆支冰凍雪條確係不錯,諗起當年放學鐘聲響起,但肯定不是歸家的訊號,經過商場行涼冷氣,見到小食店,你有冇買過唧唧冰?食過冰菠蘿?以下這10款「冰」及兒時雪條,你食過幾多款?

text-aMan(ig:amanachiu) photo-網上圖片

 

1>唧唧冰

這個經典廣告,有沒有勾起大家的回憶呢?小編最愛提子味,你呢?

唧唧冰來說,又怎能沒有它>>>當年1蚊支,還記得會跟同學1人5毫子,share 1支。

2>冰菠蘿

後尾重有冰桃添!

3>孖條

又是不夠零用錢,可以同朋友share。

4>藍戰士

食完會成條脷變成藍色。

5>穿梭機

中間係青檸味架!

6>檸檬茶雪條

呢個⋯⋯真叫人懷念。

 

7>巨星

小編當年小學的小食部,有得買巨星,但太多同學在小息時間食唔完及掉到成地都是雪條上的朱古力碎,最後不再出售。(喊)

8>Magic Cone

夠長青,直到現在還有得賣就知啦!

9>青檸冰

小編⋯⋯一直都未能獨自食完整個青檸冰,太凍了。

 

10>紅豆樂/綠豆樂/橙汁、檸檬冰冰

當年10蚊可以買到5條,食完橙汁冰冰總會伸條脷出來同朋友鬥「橙色」,而家⋯⋯10蚊可以買到幾條?

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!