男生油頭新轉變!夏天最潮髮型是…

熱話

廣告

不論3歲定80歲,上年男生油頭成為至潮髮型。個個蠟完都以為自己好碧咸…

雖然男生油頭髮型永不過時,但夏天始終大汗,重髮蠟高pom油頭可以抖一抖,髮型上又有改良新轉變。2016年已經有至新髮型上位,其實都是傳统男士髮型延伸出來,又或是油頭變種出來。想知?即睇!

text- England

男生油頭新進化

2016夏之潮髮型原來是…Skinhead
睇下近年最呼風喚雨的品牌Vetements、Gosha Rubchinskiy甚至Supreme,他們的重點造型,均是由skinhead的model負責着用。更重點留意《Trainspotting》續集《T2》Ewan McGregor照舊skinhead,上畫時必更火!

Gosha Rubchinskiy今季春夏甚至A/W秋冬都是skin head的model為主。

至於年度潮牌Vetements,無獨有偶都是skinhead仔最搶。

剛剛上月Supreme x The North Face的造型照都係skinhead仔當道。

睇埋籃頭界
唔止潮界,近年籃球界最強組合,金洲勇士的浪花兄弟(The Splash Brothers),Stephen Curry和Klay Thompson都是剪一種名為「Skin Fade」的skinhead類別。要知道不少經典籃球員例如Michael Jordan都是光頭。光頭同skinhead,有頭髮同冇頭髮,你話分別大不大…….

其中浪弟Klay Thompson的髮型清爽企理,再配上標誌式鬚根,外國好似《GQ》的時裝評論一直對他推崇備至。

連all back頭有型到震的Justin Timberlake於今年2016年都剪短到好似「Skin Fade」般的髮型。

連《吸血新世紀》一代型男Robert Pattinson今年都剷到超短髮型,有証有據吧!

當然,skinhead並不是新髮型。不知大家記不記得,查實男神碧咸在球員時期已剪過skinhead,至於他後來的skinhead演變髮型mohawk頭亦都相當經典。

 

講到skinhead如此炙手可熱,但愈簡單的髮型就愈難駕馭,想剪skinhead剪得好睇,你的頭型要夠圓先!睇下Kanye West多年都keep住skinhead,可以睇到個頭型幾出色,幾出眾……如果你覺得年度的潮頭skinhead駕馭不了,不妨睇埋下頁另一髮型,好似易接受得多……

Ewan McGregor skinhead 20年後又再重現!

 

內容延讀︰

帽子戴法你要學!5個小TIPS令你戴得更好看

帽子保養篇:簡單5大護理TIPS

變種油頭
今年第2種潮流髮型,外國就稱之為Long Top Messy的髮型,即是頭兩側就剷得好短,中間部份的頭髮就留得較長。細心人士會發現,其實髮型上與油頭差不多,但兩者差異,是油頭要蠟得好工整,但Long Top就要將頭髮營造得好蓬鬆凌亂,此分野已經是大大的不同。

Justin Bieber

外國model界男神Lucky Blue Smith 。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!