真・全黑!adidas NMD R1 Primeknit “Japan Black Boost”

運動

廣告

全白波鞋由上年玩到今年依然保持氣勢,不過adidas boost系列鞋,因為技術問題,之前推出過幾多對黑色配,boost底依然係白色,就算自己上色都甩,冇辦法做到真・全黑,所以各位鞋迷一直都好期待全黑出現,之前在網上睇到adidas NMD R1 Primeknit “Japan Black Boost”全黑相,不過一直未知真假。今次再流出相片,據知這對全黑 adidas NMD R1 Primeknit 已經9成堅,預計 6 月 10 日正式發售,除了全黑外,側邊重用上日文字,真係冧豬豬到呢!各位鞋迷繼續留意NM報導外,記得留定錢,到時做VIP又抽又盛。

text-譚大偉(ig:taiwaitam)photo-網上圖片

今次流出的相片(上圖),比起較早前流出的全黑adidas NMD R1 Primeknit(下圖),見到鞋身原本白色線位都改成黑色,成件事型好多。

之前adidas NMD R1 Primeknit 都推出過黑色,但 Boost底依然是白到你噴乜油上去都只可以落得甩色下場。

adidas NMD R1 Primeknit “Japan Black Boost”成功推出,即是說adidas另一大熱鞋款 Ultra Boost都會推出這對「Triple Black」全黑,喂!我好想要呀!

如果大家想第1時間接收波鞋料,就要密切留意我哋《新Monday》 fb或上新蚊吹水廣場 交流下!

內容延讀︰

黑金好難忍!NIKELAB X OLIVIER ROUSTEING 6大必睇單品

帽子保養篇:簡單5大護理TIPS

adidas NMD以外的全黑波鞋

你同我都知,adidas NMD想擁有抽的資格都很難,有資格後還要抽中,就真的難上加難,咁不如睇下其他adidas 全黑波鞋,老實全白玩了年幾,轉玩全黑是時候。

1)adidas Yeezy Boost 350 “Pirate Black”

和NMD一樣都是神物,炒價去到過萬,Yeezy都是用boost底,不過外圍加了包邊,所以做到全黑色。

2)adidas Yeezy Boost 750 “Black”

Kanye West的Yeezy就是神物,炒價依然有價有市,不過高筒着用低冇350咁高。

3)adidas Superstar

adidas Superstar絕對是經典鞋款,全黑色低調得嚟有型,最重要係買得到又襯到。

4)Raf Simons x adidas OriginalsStan Smith

相信很多人走漏眼,這對Raf Simons與adidas聯乘的Stan Smith,將鞋身鞋孔改為R字樣,絕對經典又低調的聯乘鞋款。

5)adidas Stan Smith Leather Black

唔like聯乘的Raf Simons x adidas Originals Stan Smith,OK,買返最最最 Originals Stan Smith,3間又始終順眼過R。

6)adidas Originals Tubular Runner

Hi-street令Y-3 QASA興起,雖然Y-3係靚,但價錢都好靚,這對adidas Originals Tubular Runner和Y-3 QASA有8成似,平價玩,正!而個人一向都很欣賞Tubular,推介。

如果大家想第1時間接收波鞋料,就要密切留意我哋《新Monday》 fb或上新蚊吹水廣場 交流下!

內容延讀︰

黑金好難忍!NIKELAB X OLIVIER ROUSTEING 6大必睇單品

帽子保養篇:簡單5大護理TIPS

可口可樂X adidas CLIMACOOL 1 再推2隻新配色