【Natasha Lam】韓國2016十大best buy化妝品(上集)

流行娛樂

廣告

【至Nat潮流速遞by Natasha Lam】好多朋友第一次到首爾都會和我一樣,看着那些多如繁星的化妝品,真的花多眼亂,「到底買咩化妝品好呢?」心情真是既興奮又迷茫,老鼠拉龜不知從何入手!唔怕,等我為大家送上10款韓國最update、你唔買絕對會後悔嘅化妝品俾大家!

1/ ETUDE HOUSE 染眉gel 韓國平好多

最近很流行飄眉、柔眉,自問自己怕痛又懶得去整嘅話,可以試下自己喺屋企染眉,ETUDE HOUSE 推出嘅新產品撕除式染眉gel,一上市真的風靡全韓國,染眉gel 總共有3隻顏色俾大家選擇,眉色當然要襯番髮色,我自己髮色俾較淺,所以就用2號色,1號是深啡,如果你是啡色或者深啡的髮色也非常適合,3號色是偏灰的深啡色,適合黑髮。而且成分是天然植物,令眉毛更加健康。

用法非常之簡單,只需要把你想設計的眉形,塗上眉毛,由於gel需要3小時以上才會完全乾透,塗出界唔使驚,用棉花棒就可以馬上卸除。染眉之後嘅顏色大約可以keep到2至3日。 我自己喜歡睡覺之前染眉,睡醒之後就可以有條靚眉喇~ 用左佢之後真的每日省下不少時間!最近香港已經有售了,不過喺韓國買真係抵好多,我自己喺韓國都買咗半打返嚟~~

FromETUDE HOUSE
香港售價:HK$88
韓國售價:8,500 won=約HK$57

 

2/ W. Lab氣墊粉 改善膚質

近期韓國品牌W. Lab 新推出嘅氣墊粉人氣非常高,無論學生、部落客還是明星們都愛上用佢,佢有咩特別呢?呢個係個有治療效果的氣墊粉,特別為敏感及痘痘皮膚設計,質地薄透而且不會堵塞毛孔,遮瑕度相當不錯,無論痘痘、色斑還是泛紅都冇問題,而且重點是蘊含38%濟州蜂蜜提取物及麥盧卡蜂蜜成分,可以改善出油,長效鎖水!

From:W. Lab
韓國售價:35,000 won=約HK$234
*建議大家可以到弘大店,在弘大站exit9附近
地址:서올 마포구 홍익로 6길 4
椰子水7大好處你要知

3/ eSpoir眼線筆 防水防油啱夏天

眼線救星來了,有冇試過喺畫眼線嘅時候成日都出界?又或者成日條眼線到中午就會溶咗?韓國牌子eSpoir最新推出了1支眼線筆,呢支眼線筆角度符合人體工學,非常易畫,而眼線筆可以配合其系列的眼線液使用,我很喜歡它的設計,帶出街用都好方便,打開眼線液之後,會見到有個小洞喺中間,你只要轉動眼線液底部,小洞就會流出眼線液,之後你再配合其眼線筆使用,就可以開始畫了。其系列共有6種顏色,最常用一定係黑色了,除了黑色和深啡之外,其他都有少少珠光閃粉,非常靚! 而且眼線液防水防油啱晒夏天!

FromeSpoir
眼線筆韓國售價:15,000 won=約HK$100
眼線液韓國售價:20,000 won=約HK$134

 

4/ eSpoir highlight膏 用咗輪廓更明顯

韓妹妝容的重點是甚麼?就是highlight,你會見到中間有一點粉紅色,就是帶點粉色珠光的highlight膏,而外圍的就是保濕精華,韓妹就是靠highlight 來造出水潤的效果,想個鼻望落去高一點的話,也可以在鼻樑中間做一點highlight,正所謂畫龍點睛,想輪廓更明顯,就靠佢了!

FromeSpoir
韓國售價:28,000 won=約HK$188

 

5/I’M MEME修容組合以後唔使靠美圖秀秀

除了highlight,韓妹妝容第2重點就是修容了,有時候單靠修容也可以達到瘦臉鼻高的效果,呢盒修容組合好方便,有3種色,包括可以用打鼻影瘦臉的深啡色及淺啡色,還有光影粉,用咗佢哋,以後唔使靠美圖秀秀喇!建議大家去弘大新開的樂天百貨elCUBE買,elCUBE樓高4層,還有地下1層,裏面不單止有非常多的化妝品牌、時裝品牌等,還有人氣極高的Line Friend Store!

FromI’M MEME (아임미미)
韓國售價:22,000 won=約HK$147
樂天百貨elCUBE地址:서울시 마포구 동교동 163-20

以上價格以匯率149計算。

text – Natasha

 

Natasha’s Profile

熱愛旅遊,曾多次遊走首爾。因為喜歡韓國美食及文化,所以在首爾停留下來,就讀梨花女子大學語學堂,自此經常在首爾、香港兩地穿梭。

旅遊時除了做吃貨外,亦最愛shopping,買衫買鞋買化妝品,見乜買乜。

facebook page:Miss Natasha Lam

《Instagram》:oonatashaoo

 
內容延讀:
【NATASHA LAM】韓國2016十大BEST BUY化妝品(下集)
脫毛其實唔易?8大貼士包你剃到滑嘟嘟
耐水眼線液6大新品激鬥!抵買、順滑、耐水、易卸