903全新節目陣營 Do姐、艾粒口水多過浪花拆擋

流行娛樂

廣告

下星期一(16/05)叱咤903節目將會大變陣,最大衝擊當然係合作了5年的Do姐同艾粒要拆擋,因為Donald(當奴)、少爺占將會調去夜晚11:00至01:00主持全新節目《聖艾粒忌廉夜校》,而Do姐就會和余迪偉、麻利亞繼續主持《口水多過浪花》,最後1集3人都表現得有點傷感。除了《口水》外,重有好多全新節目同新主持組合出現,而早前扮杜如風的前新城DJ杜如科亦加入903⋯⋯即睇重有什麼新節目!

(題外話,903節目除了電台播放,同時間亦會在fb上做直播,以後唔使得聲啦!)

text-譚大偉(ig:taiwaitam

01>《關公災難》王迪詩、劉翁@14:00至15:00

早上節目都沒有變動,大家熟識的《 在晴朗的一天出發》、《早霸王》都會原班人馬繼續,而2點開始就找來「寸嘴女作家」王迪詩和劉翁主持全新節目《關公災難》,看到節目名都幾期待。

02>《口水多過浪花》Do姐、余迪偉、麻利亞@15:00至17:00

全新組合又會產生什麼口水和浪花呢?不過有Do姐,大家又不需要太擔心。

03>《毒檸王國》 檸@17:00至18:00

主持星期日節目《扭扭擰擰扭扭擰》加上創作短劇反應都唔錯的阿檸(左邊呀),自己主持新節目,個人幾like他的短劇故事,幾好笑。

內容延讀:

炎夏時尚運動MUST HAVE ITEMS? NIKE TECH HYPERMESH

SUPREME PINK引發!10大潮牌粉紅狂熱

04>《生活日常》細So@19:00至21:00

見到細So,就知道是聽歌和chill下的時間。

05>《聖艾粒忌廉夜校》 占、Donald、4Lum(杜如科)、豪子、Jacky

艾粒、豪子、4Lum同Jacky主持陣容最強大,加上近日不斷發放惡搞宣傳片,又真係好想知他們會搞什麼?