寒戰2 發哥潮着最hit波鞋襯老西

波鞋

廣告

上年《寒戰》班底拍出來的《赤道》挑戰大家的尺度,今年上映的《寒戰2》更加不容有失。而人腳方面就由影帝郭富城、梁家輝以外再加多位「民間特首」發哥 (周潤發),1+1+1可唔可以等於3?未知,不過最近好似劉德華着紅adidas NMD,黎明於fb再度發功,喂,90年代的經典好似一一回歸,周潤發潮着有冇人跟?well,潮流不分年齡呀。

上週日(10/4)《寒戰2》發布會上,周潤發潮着大熱的粉色系打底衫襯成套Vivienne Westwood西裝已經先聲奪人,而腳上襯對low-cut retro跑鞋乃Onitsuka Tiger的Tiger Corsair Vin型號,重要識着船襪襯low-cut鞋,sense嘅嘢,有就有,冇就冇。

text-England

《寒戰2》發布會上的發哥

年過60的周潤發,着粉色衫一樣無難度,最重要是對low techOnitsuka Tiger,令成個造型更年輕。

3位影帝排排企,邊個着有最得型?心照啦。而且用波鞋襯絕對更潮更入流。

發哥着住的Tiger Corsair Vin的沙色撞深藍配色,不過屬過季配色,即堅係自已私伙嘢。

而今季方面Tiger Corsair Vin就有黑灰配色及灰粉紅配色,今年男人興着粉色,更加要追!各$750

順帶一提,於《寒戰2》預告片中飾演律師的發哥所戴的眼鏡乃Dita的中金鏡架EDMONT,一般人戴就文青味道,但由發哥駕馭就好有霸氣。

 

Onitsuka Tiger 銅鑼灣禮頓道77號禮頓中心UG層G09號鋪 2205 0322

內容延讀:

NMD明星晒冷 余文樂都要輸給劉華

激安之殿堂觀塘新店 推介$50樓下超實用家品

睇完《寒戰2》發哥着Onitsuka Tiger,更要追埋兄弟品牌ASICS Tiger。上年ASICS 誕生25週年,ASICS於2015年間與多個國際知名品牌合作,推出一系列聯名潮跑鞋。

CLOT x ASICS TIGER GEL LYTE III

Offspring x ASICS Tiger GEL-Lyte V

NMD明星晒冷 余文樂都要輸給劉華

Patta x ASICS Tiger GEL-Respector

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!