Trendyland開倉 $5買毛毛 10件激抵迪士尼貨品

熱話

廣告

Trendyland 是學生時期買迪士尼文具的好去處,而位於觀塘巧明街的Trendyland開倉,由現在至4月10日進行盤點清貨減價活動,當中有大量旬貨,令迪士尼迷一見瘋狂,如米奇老鼠廚具套裝一盒兩件煮麵、煎扒都得,半價後只是$199、chip n dale memo紙只需$8,毛毛card holder $5,還有多款文具飾品,馬上為你挑選Trendyland開倉10件必買單品。

text-venusos photo-veusos

Trendyland開倉 迪士尼粉絲掃貨必入

米奇老鼠廚具套裝(1套兩件:鍋及pan) 特價$199(原價 $399)

史迪仔及米奇蛋糕廚具 各$139

迪士尼膠水杯 特價$15(原價 $29)

(左)大眼仔Card Holder 特價$6(原價 $12)、(右)毛毛Card Holder 特價$5(原價 $10)

迪士尼朋友Passport holder 各$25

 

內容延讀:

Le Creuset 7-11小鍋餐具 率先睇官方發布換購詳情

adidas BRAND CENTRE 全球第6間 6千尺品牌中心

Trendyland開倉必買好攬公仔

大眼仔布偶 $49

Anna毛公仔 特價$129(原價 $258)

Le Creuset 7-11小鍋餐具 率先睇官方發布換購詳情

大眼仔原子筆 $12

Star War 白兵水樽 $50

Chip n Dale memo紙 各$8

 

Trendyland開倉

地址:觀塘巧明街109號榮昌工業大廈4樓C室

電話:2746 9201

營業時間:12:30nn-7:00pm (星期一至五)

 

About Trendyland

The first TRENDYLAND shop was launched in Telford Plaza in 1997. Over the last 15 years we have developed a popular retail chain providing the most trendy gifts and premium to our customers in Hong Kong and around the globe. Our wish is to bring excitement to our customers right in front of their eyes and happiness that they can share among their friends.

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!