手機配件開倉1折起 Minions、星戰手指$19買到堅抵

熱話

廣告

復活節假期放完?你就係,大把人攞埋這幾天,放過長假!不打算外出旅行當然就是留港消費,講消費當然要講開倉!主打手機配飾及生活時尚產品的Case Collection,將會於復活節期間搞手機配件減價開倉,最平1折買Minions手指,只是$19蚊,其他品牌亦非常靚仔,私心特別推薦M.Craftsman及Native Union這兩個牌子的出品,另外亦有Crumpler、Hex等包包,絕對又平又吸引,推薦!下面同你盡數必買貨色,留意日期、時間,與及全部貨品都是賣完即止,遲去買不到別怪記者,見文即去,記得帶錢!

text – Nam(ig:dd7nam)

手機配件開倉 1折買Minions、星戰手指

Tribe Cartoons USB 16GB
意大利品牌Tribe推出的USB,必搶首選Minions,此外亦有《復仇者聯盟》、《星球大戰》、《阿森一族》等款式,16GB容量不算實用,勝在抵玩,$19點都有理由入手!

原價$199 特價$19

原價$199 特價$19

Native Union Wooden iPhone 6 case
雖然非常舊款,但CLIC Wooden屬Native Union名作,以純手工打磨、製作,採用美國當地堅固的櫻桃及核桃木製造,每一塊都有其獨特的光澤和紋理。100蚊有找,iPhone友必入!

原價$398 特價$99

Native Union PowerLink Knot
PowerLink Knot就是款設計味濃的iPhone數據傳輸線,特別之處就在於以手工製意大利真牛皮迷你小袋收藏,使用時只需要打開小袋即可連按使用,小小細節散發設計品味。正常80蚊買不到1條有Apple認可的Lightning線,何況如此有型?

原價$400 特價$80

Native Union Switch Speaker
另一用力推薦,Native Union的藍牙speaker Native Union SWITCH,以簡單精巧設計為造型,配合高敏感度的藍牙感應器及內置收音器,更可變為電話會議的擴音器,SWITCH的電池設定亦可用作充電器,非常方便。

原價$1,100 特價$199

內容延讀:

KITTY迷必搭!台灣HELLO KITTY太魯閣號

7隻你一定未見過的布甸狗 齊集尖咀慶生辰

M.Craftsman Neon 6000 mAh
M.Craftsman出品的充電器向來實用之餘不失潮流元素,如Neon流動充電器,採用了6000mAh鋰離子電池,最大輸出功率為2.0A。充電器機身採用皮革混搭設計,一旁的LED霓虹燈亦會顯示充電與電量,設有過充,過放保護設計,可謂兼顧實用。

原價$368 特價$99

M.Craftsman breathe 2750 mAh
另一款M.Craftsman breathe,則以仿皮配搭絨面物料,側面採用矽膠圍邊避免碰撞損傷,並以呼吸燈顯示電池狀態及剩餘電量,故有「breathe」之稱。又細又型,送禮自用亦一流。

原價$298 特價$58

M.Craftsman Chic MacBook Air 11’ sleeve
同樣是M.Craftsman出品,這款Macbook Air保護套CHIC專為11吋型號而設,外層大玩皮革物料,內層採用纖維質料,並以橡皮繩配合橡膠扣固定機身,與及加入防滑膠粒,作雙重保護。螢光粉紅是有點姣味,不過相反來說這種顏色市面難尋,識襯的話應該會幾型,而且割引價50蚊有找,想點?

原價$298 特價$49

HEX Stinson Relay Duffel
美國牌子HEX,有外國抵食夾大件風格,這款Relay Duffel旅行袋有極大的儲蓄格,可以放置多款衣物,外有兩個大袋,可放置各類電子產品,如手提電話、充電線等等。加上以防水布料打造,保護性高,是旅行出外必須的手提包款。

原價$880 特價$199

內容延讀:

adidas NMD OG你搶不到?鞋迷惡搞才是王道

Calbee Plus鮮炸薯片首抵港 必食香港限定避風塘味

HEX Tote for Laptop
Hex另外一個Tote Bag款,是背包之外的選擇,可以放置款式13至15吋電腦,以防水帆布設計,同樣內格容量極大,可以放置文件、日用品等。

原價$620 特價$199

Crumpler Barney Rustle Blanket M
Crumpler Barney Rustle Blanket M用Cordura物料製造,加上專為單車一族而製成的反光帶,並配有腰帶,用家可以使用在兩肩上,而袋型亦能緊貼背部,加上可以放置iPad等等的電子產品,車友值得諗諗。

原價$699 特價$299

Crumpler The Skivvy
澳洲品牌Crumpler曾在香港非常流行,logo十足小野人,這款輕巧的郵差包The Skivvy,有隻品牌愛用的sharp爆橙色,肩帶配有舒適的減壓墊,內襯彈性泡棉,而且能變成公事包形態,又是實用包包款。

原價$598 特價$299

Crumpler 6 Million Dollar Home
再看6 Million Dollar Home相機袋,為單肩袋設計,可容納單反,一機兩鏡、閃燈和小量攝影配件。除了主儲存空間,袋前方亦設有一個大口袋,用家可以放置電話之類的小型物品;兩側設有彈性口袋、背後亦設有拉鏈袋,3舊水,抵。

原價$1,090 特價$299

Case Collection生活科技配飾大割引
開倉日期:23/3 – 31/3
開倉時間:11:30 – 20:30
開倉地點:灣仔軒尼詩道130號灣仔電腦城2樓216-217店鋪
查詢電話:28380928

內容延讀:

adidas NMD OG你搶不到?鞋迷惡搞才是王道

Calbee Plus鮮炸薯片首抵港 必食香港限定避風塘味

超注目聯乘!藤原浩新作 NIKE AIR MAX LD ZERO H

震撼全球「撈迷」!2016全新ROLEX Daytona面世

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!