恨死隔離個男仔 5對女生專屬勁靚色波鞋

波鞋

廣告

經常聽到身邊喜歡波鞋的女生抱怨,靚波鞋多只有男生尺碼,6、7號等細size又炒得特別貴,再細腳少少直情無碼,其實同打份工一樣,都係「你睇我好,我睇你好」,好似近排就已經有兩款女生尺碼AJ上架,重有重有炒到飛天的adidas NMD,外國亦有3隻新色上架,更是女生限定,事實證明男仔有時都係得個恨字。

text – jer (ig:jeraldli)

 

有AJ有adidas 5對女生專屬潮波鞋

1.AIR JORDAN 5 RETRO LOW BG(WHITE/FIRE RED-BLACK )$969

Fire red是AJ5的經典配色,今次low-cut版本除了男裝之外,亦有中童尺碼,想要的今、明(8-9/3)兩天快快到這裡入飛仔抽籤(都有男裝碼的)。

 

2.AIR JORDAN 4 RETRO(DEEP ROYAL)$999

這雙KNICKS配色AJ4堅會惹來男生的不滿,因為只有女生限定,配色又靚,明早3月9日09:00AM開始於NIKESTORE發售,幫女生晨早搶啦,望!

 

3.NMD_R1(Ftwr White/Ftwr White/Blue Glow) 售價待定

早幾日網上突然流出了網面全白的NMD,正當大家都期待何時會推出時,英國adidas就突然公布了3月17日會上架的3款新色,當中就有接近全白的配色,但就有少少藍色吊味,不過好可惜,連同其餘兩隻新色,3款NMD_R1均是女生限定,恨吧!恨吧!

 

4. NMD_R1(Core Black/Core Black/Peach Pink) 售價待定

這款黑色主調的NMD_R1跟元祖非常相似,除了不是Primeknit面之外,中底鞋飾亦由紅、藍換成粉紅,我覺得更潮,KITH今季都係玩pastel色。

 

5.NMD_R1(Legend Ink S10/Mineral Red) 售價待定

之前有外國網站就舉辦了一次票選我最喜愛的Boost鞋款,結果Burgundy配色Ultra Boost竟然高據第二位,相信這款有Burgundy配色影子的NMD_R1亦會被喪搶。

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!