今期《新Monday》特別版有 :CHOCOOLATE簡約實用型tote

熱話

廣告

去拜年、書店、市集、野餐,甚至落街市買餸,相比起大大個名牌皮手挽袋,tote bag那種隨意率性又不造作,好符合都市人講求的lifestyle。今個星期五出版的802期《新Monday》(12/02、初五)隨特別版有:CHOCOOLATE 2016年春夏季度Simple & Neat簡約tote bag。原來,今年:CHOCOOLATE正式走過第10個年頭,品牌提倡的純樸、簡單的生活感,10年後的今日依然適用,連書只售$63。

text – England photo – Billy

今次:CHOCOOLATE簡約tote bag(H41×W37×D12cm)用上防水尼龍製作,超挺身之餘,袋底闊度有12cm,厚身物件都裝到,尺寸非常實用。

拍埋A4 size《新Monday》雜誌一看,袋不是太闊但長身,一般出街所需的雨傘、水樽、雜誌統統裝得落有餘。

這個尺寸偏大的實用tote bag,男生上膊都冇問題,甚至乎買多個俾潮媽買餸shopping就更加體貼。

內容延讀:

F cup三上悠亞噴血J圖(11P)

推介2隻新手電game必玩超華麗Hello Kitty

於袋外側的logo位置有個小袋位,一般手機、銀包、紙巾等都容納到。

Tote bag輕便又實用,近年更成日常出街指定accessories,所以屋企keep多幾個tote bag替換下都無妨。尤其近年日本雜誌snapshots中都可見到tote bag上身的蹤影,最大因素可能是流行jogger pants及窄身褲,袋得太多東西會不好看,你明tote bag真是must-have。

內容延讀:

食20粒瓜子原來要跑__km!

F cup三上悠亞噴血J圖(11P)

推介2隻新手電game必玩超華麗Hello Kitty

過年買新波鞋 教你5招點影最呃like

麥玲玲× Monchhichi 12生肖猴年財運 – 肖鼠、肖牛

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!