Jogger pants襯拜年look!Do’s and Don’ts你要留意

熱話

廣告

新年個個都想着得靚靚仔仔逗多兩封利事,近期潮人日着夜着的jogger pants大熱,好多人以為只可以襯波鞋運動look,但其實jogger pants同樣可以襯出姨媽姑姐都讚好的斯文造型,甚至去女朋友屋企拜年都唔失禮(入屋除鞋重唔驚褲腳拖地),不過有好亦有壞,想知點解,睇落去啦!

Text – Jer (ig:jeraldli)

拜年襯jogger pants之Do’s

1. Eugene Tong用jogger pants襯斯文長褸絕對是完美示範,伯母見到你咁醒目一定即刻請你食雞脾。

 

2. 素人示範jogger pants襯西裝是沒有問題的,拎多杯咖啡有型過陳豪。

3. Mark McNairy用行動證明jogger pants襯西裝無問題之外,重挑戰迷彩圖案,潮人始終要點潮味吊一吊。

4. 跟Drake着紅色皮jogger pants,過年賭台實橫行無忌。

內容延讀:

維園年宵開檔率先睇10樣必買

5大新年鞋鞋聲系列 Jordan、adidas「CNY」

拜年襯jogger pants之Don’ts

1. 碧咸都出事?碧咸無出事,問題你唔係碧咸,運動look咁casual真係可免則免,暫時跟返Eugene Tong先ok?

2. Yeezy Season 1一向被人取笑似homeless people,潮就潮,等過完年再着啦。

3. 老老實實,Publish這款Destructed Cargo Jogger Pant我自己都想買,但着到爛身爛世,阿媽實鬧。

4. 最後提提大家,天文台預料初一最低只得10度,記得着多件衫。

內容延讀:

維園年宵開檔率先睇10樣必買

5大新年鞋鞋聲系列 Jordan、adidas「CNY」

1. Publish Brand

作為jogger pants的熱潮帶起者,Publish的Legacy是一定要有的,料靚、防水,首選百搭黑色。$780 /OHIO

 

2. UNIQLO

除了衛衣褲之外,UNIQLO終於在今季推出了jogger pants,重有牛仔布料,要有!$249 /UNIQLO

 

3. H&M

衛衣或斜布見得多,以西裝布料製作的jogger pants可算非常罕有,襯西裝褸都得。$349 /H&M

 

4. GAP

想學Drake般紅噹噹、贏開巷,全紅jogger pants你敢着便贏了。$399 /GAP

 

5. NIKE

今季NIKE出品的jogger pants由直拉鍊改為橫拉鍊,價錢即時平一截。$599 /NIKE KICKS LOUNGE

OHIO尖沙咀加連威老道53號1樓店 2316 2318

UNIQLO尖沙咀美麗華商場2樓2006店2314 8886

H&M觀塘APM 1樓Xsite 1b鋪 3148 1006

GAP尖沙咀海港城港威商場三樓3223-23A號鋪3106 4321

NIKE KICKS LOUNGE 尖沙咀海港城港威商場三樓3237號鋪 3580 2783

內容延讀:

維園年宵開檔率先睇10樣必買

5大新年鞋鞋聲系列 Jordan、adidas「CNY」

麥玲玲× Monchhichi 12生肖猴年財運 – 肖猴、肖雞

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!