So easy買到!Kanye都想買的潮童YEEZY BOOST

波鞋

廣告

話說YEEZY BOOST都出過4、5轉,雖然江湖傳聞一次比一次多貨,但正常人其實要入手,真的難過登天,很多人更連對鞋真身都未曾摸過,這些機會不屬於你?但卻可以屬於你個B。

外國品牌Picasso Babe就以編織的方法,將這些神級波鞋重塑為小朋友襪鞋,莫講是YEEZY BOOST,早年的NIKE AIR YEEZY 2亦有,冇B的,買1對儲,隨時比真鞋更襟擺,最少不會氧化粉碎!Kim Kardashian剛剛為Kanye West誕下第2位小朋友Saint West,在YEEZY BOOST未有童裝之前,Kanye West應該都想買一對俾囝囝着。

text – Jer(ig:jeraldli) photo – 小鬼基

潮童YEEZY BOOST

YEEZY BOOST 350「Turtle Dove」配色是首選,真鞋炒價長升長有,神級波鞋網Flight Club定價已破萬港元,更開始踏入變成有錢都未必找到合size的時候,潮B要有。真鞋「Turtle Dove」的鞋身圖案混雜了灰、黑,Picasso Babe BB鞋身的全棉物料亦混合了白、灰,非常細緻。$850

鞋踭跟真鞋做到足,有齊紅線鞋耳。

另1款必買的就是NIKE AIR YEEZY 2,造功更細膩,但售價比YEEZY BOOST 350版便宜。$765

魔術貼、鞋踭起角等細位跟足,cute

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!