男女都玩得!即學整Glitter Roots閃粉髮型

熱話

廣告

2015年流行了各式各樣的髮型,有星空混染、粉蠟筆髮色、灰系髮色、後腦拉花韓式微亂髮Hair Charm頭髮紋身貼,每次都必定能引起話題,但女生們又跟得多少呢?頭髮只有一把啊!不想染來染去密密轉髮色、不想剪短又留長,今年另一大熱閃粉髮型Glitter Roots,就以「暫時」性質取勝,在髮根或分界位置曬上閃令令的閃粉、亮片,不論男女,都能自創獨一無二的Glitter Roots閃粉髮型,玩膩了又可沖洗乾淨再轉髮型,十分好玩!略嫌Glitter Roots太浮誇?別忘記還有很多聖誕、除夕倒數party等着你啊!

text-Edelweiss (ig:lovedelweiss) photo-網上圖片

紅人熱捧Glitter Roots閃粉髮型!

Glitter Roots 閃粉髮型圖集

1. 單色Glitter Roots × 粉蠟筆髮色 = 浪漫!

2. Glitter Roots × 銀河系髮色 = 夢幻!

3. Glitter Roots × 編髮 = 優雅!

4. Glitter Roots × 春麗頭 = 可愛!

內容延讀:
不用呆等!即跟9招令頭髮長得快
神劇重播 7大《尋秦記》Gag位

5. Glitter Roots × 誇張閃片 = 搶眼!

6. Glitter Roots × 布甸頭 = 遮醜!

7. Glitter Roots × 分界 = 低調!

8. Glitter Roots × 聖誕 = 童趣!

內容延讀:
不用呆等!即跟9招令頭髮長得快
神劇重播 7大《尋秦記》Gag位
 

男士都玩Glitter Roots閃粉髮型!

閃粉鬍子
雖然也有不少男士梳起Glitter Roots閃粉髮型,但始終Glitter Roots是女生的玩意,沒有在男生間流行起來!為了不甘示弱,男士們都惡搞Glitter Roots,將其變奏成閃粉鬍子,惹笑得來又很有聖誕老人feel呢!

內容延讀:
不用呆等!即跟9招令頭髮長得快
神劇重播 7大《尋秦記》Gag位
 

Glitter Roots閃粉髮型錯誤示範

1. 閃粉分量太多
如果太多閃粉,Glitter Roots就「冇碇企」~~~Glitter Roots的重點在髮根或分界位置灑上閃粉,布滿閃粉的的話,就偏離Glitter Roots閃粉髮根的原意了!而且閃粉頭浮誇造作,甚有「登台」味道,十分老土!

2. 深髮色忌用白色及銀色閃粉
深色頭髮上散布白色點點,看起來像甚麼?不就是令人「驚咗你」的頭皮屑了,好想嘔啊!

3. 閃粉切忌分散太開
密密麻麻的閃粉不行,閃粉分散太開也不行,是不是想大叫:「媽我好亂啊!」?小編廢話不多講,以圖解釋真相!

跟韓國女團即染 混染銀河系髮色

即學Glitter Roots閃粉髮型!

如何清洗頭上閃粉?
髮型師建議洗頭時,先用暖水及deep clean型洗頭水洗2至3次,洗走定形啫喱、定形噴霧及大部分閃粉,吹乾頭後, 用密齒梳梳走淨餘金粉。盡量別灑閃粉在頭皮,避免造成敏感。

內容延讀:
不用呆等!即跟9招令頭髮長得快
神劇重播 7大《尋秦記》Gag位
聖誕限定!即整12款聖誕指甲應節
冬日限定 女生萌爆冧仔8式
10句黃秋生金句 抽到你盡呀!
 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!