【視點31】盤點10句歷年黃秋生金句 句句抽到盡 串你唔起呀?!|頭號粉絲

熱話

廣告

港台節目《視點31》今晚邀請到黃秋生及立法會議員何君堯,就「警暴」一題來進行議論,上同節目公布兩位嘉賓後,不少網友都表示要「較定鬧鐘」準時收看,而秋生亦對媒體說今次獲邀,全因是受到利君雅的邀請而前往,並不是要向任何人辯論。無論怎樣,相信大家都必定期待秋生哥的表現,因為「佢真的有嗰句講嗰句,怕串你唔起呀?」,雖然節目要待今晚8點,但現就不如先同大家看看過往秋生哥的金句,頂頂癮先吧!

撰文:Joel|圖片來源:YouTube截圖、電影截圖|影片來源:YouTube|編輯:異種火星人

盤點10句歷年黃秋生金句

「我諗住下個獎拎奧斯卡㗎嘛!」

黃秋生在2015年憑台慶劇《梟雄》奪得「視帝」寶座,而得獎當晚,秋生發表感謝辭時就鬼馬地反問:「係咪上得嚟拎獎都要喊㗎?」隨後就扮喊:「我諗住上次拎完金像獎,下個獎拎奧斯卡架嘛!」旋即引起全場大笑。

 

「我應承你,2017,700萬人一人一票…」

香港社會近年不斷爭論2017普選, 秋生就係金像獎頒獎時直線抽擊:「我應承你,2017, 700萬人一人一票…」擺明串緊政府講一套做一套!

 


「我要真…係做司儀」

每年的「香港電影金像獎」除得獎者成眾人焦點外,頒獎嘉賓也是另一熱門話題,就如有「第34屆香港電影金像獎」中,黃秋生頒發「最佳導演」前,就發表「偉論」,當中狂抽政治水,特別最後一句「我要真…係做司儀」。所以話,做藝人,就代表不能講真話嗎?

 

 

「我乞食又有乜所謂」

黃秋生早前批評陳凱琳的演技,有網友即在討論區上開貼與眾網友討論,隨後,秋生接受東方新地的訪問遊戲環節「星星負樣卷」中,回應眾網友的說話,當中就有網民話:「如果個個新人都咁好,你班老嘢乞食啦!」,然後秋生妙答:「如果個個新人都係好,我乞食又有乜所謂!」,果然,薑係老嘅辣!

 

「做戲企得直好容易,做人企得直好難」

香港早期社運期間,王晶曾表示要與幾位高調支持佔中的藝人,包括黃秋生絕交,秋生得悉後即回應:「晶哥,多謝你咁多年咁關照我,估唔到你仲有我電話添,連我取消咗十年嘅電郵都有,我真係好感動,我咁多年都冇你電話,好慚愧,喺最後嘅時刻,同你講聲對唔住,祝你一路順風!」之後補充多句:「做戲企得直好容易,做人企得直好難。」

 

anthony

「有乜父母,有乜兒女」

成龍曾在公開場合責罵因藏毒而被補的房祖名為「小王八蛋」,其後黃秋生在Facebook發表以下言論,表示其教導方法為過時兼傳統。

Anthonywongblamejackychanturtle

 

「太監騎馬偈後語」

如果要讚對方十分厲害,你可以話:「你真是太監騎馬!」點解?想像一下正常男人與太監騎馬的感覺有甚麼分別?

視點31

「秋生哥親身教你:如何向電話騙徒說不」

最近市面出現好多電話騙案,一不留神隨時錢財盡失。要避免墮入不法之徒的圈套?最好學秋生哥講句……唔講咁多,自己聽啦。

「One dog face,一狗樣」

洪興大飛哥,紅到曾經拍過以其為主角的外傳《古惑仔激情篇洪興大飛哥》,於戲中最鍾意講英文:「Tell the dog,話狗知。」「One dog face,一狗樣。」還有大量金句:「你比人打傻咗呀?而家古惑仔呀,你估西部牛仔呀?隻揪?梗係圍毆啦!」

anthony02

「我砍你個仆_做叉燒包!」

不能錯過的黃秋生經典作,當然是《八仙飯店之人肉叉燒包》,當年他更因而奪得1993年度第13屆香港電影金像獎「最佳男主角」獎。

8_re

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!