聖誕開party必備 10款拎得出街的LEGO隨身型物

熱話

廣告

最近銅鑼灣時代廣場舉辦了《Star Wars》大型模型裝置展。主打是在露天廣場展出的LEGO ×《Star Wars》,今次大會就以LEGO砌出多個20:1的巨型size《星戰》著名場景,齋LEGO都用了超過10萬粒,砌都砌到手軟!LEGO的確與我們常咗,大人同小朋友都鍾意砌,小朋友砌城堡,大人砌完大公仔,但最多都只變成擺設,有沒有想過可以拎住個LEGO手袋出街?

最近有外國網店以LEGO砌出多款手袋,相當sharp醒,大部份更係時下流行的clutch,最適合聖誕拎去party用,夠方便又襯到個繽紛聖誕型look,而家訂應趕得切!

text – singh phtot – 網上圖片

拎住拃LEGO去街街!

Multicolor款襯黑絲黑鞋都不失貴氣,我覺得玩contrast好有型呢!

設計師以一粒LEGO作扣,相當有心思,又夠簡約,型!

其他淨色設計,買齊吧,襯衫嘛!

Union Jack英圖圖旗pattern,最襯Vivienne Westwood。

內容延讀:
看靚相說故事 女神林嘉欣 是怎樣練成的
影迷須知!13項《星戰》潮物

不喜歡用clutch?還有手挽袋選擇。

更有斜孭小袋,配上銀鏈一樣grand。

銀包都有,男士可用,用了多年的Headporter、LV可退役了。
幫佢冚塊煙肉 梳乎蛋手電App過百造型打通任戳異物

袖口鈕又是男士必用,不要再用金利來了!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!