幫佢冚塊煙肉 梳乎蛋手電App過百造型打通任戳異物

熱話

廣告

要數今年度風雲人物,小編可以大膽講,一定有梳乎蛋(蛋黃哥 ぐでたま)份,商場event、各大食店,通通找他代言,真是「梗有一隻喺左近!」

今日起,他簡直可以「梗有一隻喺你身邊!」事關梳乎蛋剛推出手電App(iOS/Android),這隻懶鬼可以每日陪著你。小編初初以為是好似N年前的「他媽哥池」,要餵梳乎蛋食飯同執屎?啊~~又不是,原來係靠你不停的戳他,見到有任何異物都只需戳戳戳!悶?治癒系是這樣的,戳得多升呢會有更多不同造型的梳乎蛋,很開心呢~~如不是,你可課金(俾錢)買的啊…

text – singh photo – 網上圖片

開機畫面就看到梳乎蛋這個hea樣,很想玩啊~~

不停戳畫面(好像《17》App俾心心呢!)就會加GP,GP可用來買東西,他要魚仔醬油?買吧!

唔只戳,還要於指定時間完成任務得到其他造型的梳乎蛋,據說有100種之多。

簡中又要賭下命,都幾似人生,輸了會發聲,game內有超過300種聲音,有排聽!

如果夠GP換了便當盒,你便可以弄個靚便當share給朋友啊~~

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!