全港最快睇!香港首現元祖miffy!

生活

廣告

來自荷蘭的miffy來到香港同大家過聖誕!這隻「x鼻」的白兔由今日起至11月10日先在紅磡置富都會率先同大家見面。當中焦點是1955年miffy元造型亦首次在港曝光,大家要把握時間與這隻「元祖」miffy selfie啦!

text-Oscar

場內亦放置了5米高的巨型最氣miffy,以及180本不同語言的翻譯故事書封面,讓大家感受miffy在世界各地的受歡迎程度。各位粉絲更不要錯過miffy的荷蘭設計師Dick Bruna的版畫和多幅珍貴海報,讓大家多方面了解miffy。

內容延讀:

【公關Mabel】E奶.二奶.太依賴

Fans注意! Little Twin Stars聖誕展率先睇

如果未能在11月10日前和miffy見面,不要擔心!因為miffy的裝置只是散落在多個置富商場,包括紅磡置富都會、馬鞍山廣場、沙田置富第一城,及天水圍置富嘉湖,屆時miffy會將商場變成充滿荷蘭特色的場景,和大家過個歐陸聖誕!

 

「置富都會 – 1955年首個miffy造型大公開」
日期:即日起至11月10日
地點:紅磡置富都會大堂
時間:10:00am – 10:00pm
費用:免費

內容延讀:

【公關Mabel】E奶.二奶.太依賴

Fans注意! Little Twin Stars聖誕展率先睇
1折大割引!Vivienne Westwood開倉10款必買推介
$1,000有找!拍拖玩盡澳門六星新影城
銅鑼灣巨鋪開幕!H&M Home首次抵港

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

關鍵詞
miffy置富