潮到巴黎!《男親女愛》DO姐着用解構

熱話

廣告

「藍藍天空高掛我的夢…」估不到過了15年仍然洗腦,大台最近重播經典劇集《男親女愛》大家也叫好!有棟篤笑始祖兼男神黃子華坐鎮外,鄭裕玲Do姐也是重點,重點還有當年Do姐私伙名牌手袋一同演出!其實懂得買,便要像Do姐那樣「識揀」,只會升值兼有錢也難求的HermèsBirkin、永遠長青且今年Wyman也挺的Louis Vuitton Monogram,懂得用經典款,即使2015年再看都不會覺得過時。Do姐可算長青輩潮流icon,運動養生keep着最fit狀態,每天也裝得靚靚見人,一向霸氣十足,沒有偷懶過。今個星期更首次踏足巴黎時裝週,坐第1行欣賞Elie Saab S/S 16時裝騷,更與品牌設計師合照,十足fashion icon!重溫Do姐當年私伙手袋之餘,再重溫黃子華《男親女愛》10句啜核金句是必需的!

text-Winki Kiki (ig:winki_kiki) photo-網上圖片

重溫《男親女愛》Do姐愛用手袋

 

女人最愛HermèsBirkin

飾演律師毛小慧,暱稱Miss 毛/Miss Mo的Do姐,在劇中「晒冷」私家服飾,accessories之中以圍巾及手袋最為經典,尤其是女人的dream bag愛馬仕Birkin。

長青Louis Vuitton Monogram

想當年,Do姐(左一)在劇中挽着這個Louis Vuitton Monogram Deauville手袋,隨即掀起熱潮,大家也暱稱這個LV袋款為「Miss Mo手袋」。

1. 你同我off啦!
2. 而家唔使對住啲低層次、單細胞嘅生物幾好。
3. 你啊BT,Bad Taste!我哋係professional嘅嘛!
4. 你唔係話能夠擺平嗰啲人嘅咩,而家就俾你個機會發揮你嘅小宇宙。
5. 咁容易死哇,香港日日咁多人死,唔見你死!
6. 乜都輸得,係信心唔輸得!
7. 慧根就冇喇,窮根就大把。
8. 女仔着衫要「有前有後,凍死罷就」。
9. 呢個係壓力煲,死雞撐都撐唔開啦!
10. 你呢啲叫打電話,要打先通嘅。
11. 即刻卸膊,正一三尖八角。
12. 滋味麻利,做嘢唔企理,無膽怕死,剩係識得翹手un大髀。

13. 佢行路招風擺柳,冇嘢益老友。
14. 你係咪要我kill one policeman?(殺一儆百)
15. 男人就有3個C:Car,Cash,Credit card!(對應余樂天:Cheap,Cheaper,Cheaperer!)

番外篇:Do姐首次勇闖S/S 16巴黎時裝週

巴黎時間10月3日,Do姐穿上了黑色lace裙及提着Chanel包包出席Elie Saab S/S 16 fashion show,首次出席Fashion Week的她,更在微博留言「I had a great time」表現興奮。原來Do姐正在拍攝旅遊節目,同行還有農夫、黃翠如等等,邊拍邊買不斷掃貨,她表之前已經去了澳洲、倫敦等等,再次奠定元祖潮人地位。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 4 comments

Add yours
  1. 新Monday / 學女星剪!3款大熱秋冬髮型

    […] 請檢查一下,你今天是否已穿上長袖衫?眼影唇膏已換上Autumn tone?又或者過敏症已發作?如果還未,不緊要,最易跟的轉季潮流,就是先轉個髮型,跟這班日、韓女星及模特兒剪個今年最hit的秋冬髮型,趕緊在入秋前,先轉look再轉裝,保證一定不會out! […]

  2. 新Monday / 1分鐘就學識,即畫波點甲﹗

    […] 不知大家身邊有沒有「波點控」的朋友呢?小記朋友正正是嚴重的波點狂熱,衫、褲、鞋、襪,甚至銀包、杯,家居用品等等,都用上波點圖案。最近則迷上波點甲,每次看見她換上新甲,總以為難道甚高,但知其中奧妙後,原來毫無難度,真是你「想點就點」! […]

  3. 新Monday / 5大黃子華男神造型

    […] 先解說男神由來,自上年度「高登男神總選」,子華擊倒張國榮、張家輝.陳冠希、謝霆鋒等大星,成為新世代男神!叫得男神,除了有腦轉數快,黃子華男神造型一直大有來頭,雖然《男親女愛》中飾演「師爺」角色未能將他「fashion底」呈現,但不能眼白白給Miss Mo(鄭裕玲)以私伙Hermès、LV強袋K.O.,今次即來過去黃子華男神造型重溫,小編看了都覺得真心覺得型! […]


Comments are closed.