鏡頭靚到唔使執?ig女神Lilian實測iPhone 6s自拍原味相

熱話

廣告

iPhone 6s一出,大家最關心嘅,始終係今日到底炒到幾錢,香港人嘛,明嘅!但對好似我呢類真心用家嚟講,除咗「睇得到」嘅新功能,好似3D Touch、Live Photos之外,到底重有乜嘢改進呢?機我就用咗3日咁大把,對用家嚟講,個人覺得最大分別係速度,Touch ID靈敏到你再睇唔到鎖定畫面,喺後台運作嘅App亦更穩定,另外,機身用咗7000 series aluminum造,唔止攞上手更扎實,外國已有強人挑戰好似上一代咁,徒手屈爆機,但結果今次呢部點都屈唔爛,最終要2個人、4隻手先勉強整彎咗!

係咪好奇怪講咁耐都未講重點呢,鬼咩~又有Lilian又有自拍,我驚一寫完呢句你哋即刻唔睇字,所以點都講多少少心得嘢先。下面Lilian會即試6s個新自拍鏡頭同埋新功能,到底正唔正過6?自己睇下!

text-Nam photo-Lilian、Nam

iSight升級攝力驚人
唔到你唔信,iPhone個iSight鏡頭,從來都係得嗰800萬像,但拍攝能力卻竟然係無數Android旗艦機王嘅假想敵(講緊呢堆機王幾千萬像素上落),並且有信心到可以搞「Shot on iPhone 6」企劃,唔少機王影相始終冇iPhone咁靚,當中有咩秘密,大概得Apple先知。6s將iSight鏡頭由800萬升級至1,200萬像,可以話終於跟上時代,攝力自然值得期待,另一樣係前置自拍鏡(FaceTime HD鏡頭),亦由120萬提升至500萬,簡直係自拍成癮嘅妹豬福音。到底升級有冇大改善?我又搵咗老友兼女神Lilian試,佢試完相當滿意,睇完片就睇相啦!

再試Retina Flash
6s亦加入利用Retina屏幕替selfie補光嘅Retina Flash功能,用前鏡自拍時,螢幕會變成全白光,影落就似有打燈效果,效果係點呢?

呢張冇用到Retina Flash,係Lilian喺近乎冇光嘅室內環境影(好啦,其實係洗手間影嘅)。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 8 comments

Add yours

Comments are closed.