你冇無限plan?教你iOS 9點慳流動數據

熱話

廣告

「唉呀!BB~~點解我上網突然變得咁慢㗎?」我諗,你女友一定試過咁問你,9成係佢本身雖然個plan係無限上網,但都用到過晒火位,到咗「公平使用量」上限,電訊公司會限制佢個數據傳輸速度(至不低於128 kbps),莫講話煲劇,有時可能連whatsapp張相都難呀!問佢怕未?

重有喎,本身係無限plan都好吖,上網慢啫,起碼唔使交多錢,但如果得每月5-6GB,爆埋要俾多錢真係喊都似!

點減少用流動數劇?Sor9ry,真係要靠自已用少啲,多用Wi-Fi,但唔講唔知,原來最新iOS 9一個功能,係確保你上網穩定性,當detect到你Wi-Fi接收得嘛嘛時,會自已幫你開埋流動數據附助,喂!大佬呀!我用Wi-Fi都係想慳啲啦baby啫,你又同我開番佢,搞錯!

唔怕,跟以下step閂咗佢囉^^

text – singh

以下幾步閂iOS 9功能 幫你慳錢㗎!

step 1

先去「設定」,然後揀「流動網絡」

 

 

step 2

跟住將畫面拉到最底

 

step 3

然後將「Wi-Fi輔助」撥去off,咁就唔會明明用緊Wi-Fi都走咗流動數據啦!

咁窩心!免費SMS提你用咗幾多數據?

又不過,點樣醒貼士你慳得幾多得幾多,但長貧難顧,都要靠自已check雙是先得。小編用3HK會每日收到sms list晒我用咗幾多數據,一目了然相當方便,你又有冇呢個功能呢?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 5 comments

Add yours

Comments are closed.