加菲貓殺入老銅 5件萬聖節特別版精品「菲」儲不可

生活

廣告

「不捨得傷心~~傷心怎將你抱起~~不捨得開心~~留來給你歡喜~~」

講真,我呢代一講起「非咩不可」,腦入面一定哼2句霆鋒首《非走人可》嘅歌詞,入晒血,冇計!但今次呢拃精品真係「菲」儲不可,唔關王菲事呀(霆鋒就會儲王菲囉)事關,佢係加菲貓。

點解加菲貓就要「菲」儲不可先?咪以為食到字就大X晒先得㗎!原來加菲貓今年已經37歲(78年誕生),佢本身唔算多精品嘢出,適逢今年3張幾嘢,又玩埋萬聖節造型,咁罕有,抵儲啦!

佢今次因乜事嚟?啊~~原來係為咗…(以下全為copy press release,懶得改,同加菲一樣懶懶哋,同埋知你哋冇乜機會收到呢啲press release,都算絕密曝光吖XDDD)

「風靡全球的加菲貓出名愛玩、愛吃、愛睡,今個萬聖節決定換上「鬼」異趣怪的造型,攜同一眾朋友們於「皇室堡 × GARFIELD’S『哈囉』詭異馬戲團」首度亮相,與大家齊齊玩轉萬聖節!

愛玩愛吃愛睡的加菲貓原只是漫畫中的配角,淘氣又懶惰的牠魅力直捲全球,更成為家傳戶曉的人物。1985年更以「萬聖節歷險記」故事在電視螢光幕上亮相,大受讀者及觀眾歡迎,成為不少人的童年回憶。

為慶祝「GARFIELD’S萬聖節歷險記」陪伴大家成長30週年,加菲貓和一眾朋友們將會以「哈囉詭異馬戲團」、「魔幻海盜奪寶」和「飛天伯爵」三個造型登場皇室堡、銅鑼灣地帶和東角,和大家齊齊玩轉Halloween!

現誠意邀請您來臨皇室堡、銅鑼灣地帶和東角,拍攝加菲貓和一眾朋友們的「鬼」異趣怪的造型,以及萬聖節裝飾。」

噢~~睇完,都寫得幾老正同悶,#這就是記者的生活 #去片睇5件必買/換精品好過

text – singh

5樣罕有加菲貓精品 免費拎走咁so?

係呀,只要於商場買滿指定金額,即免費拎走,正呀喂!因為呢啲資料唔錯得,費事到時拗數,咁…唯有再copy press release啦XDDDDD

「皇室堡、銅鑼灣地帶及東角Laforet分別推出多款「加菲貓」萬聖節限定禮品,以配合場內不同主題場景。於推廣期內,顧客只需於皇室堡即日消費滿指定金額,即可免費換領限量版「加菲貓」或「阿的」小型萬用盒乙個;於銅鑼灣地帶即日消費滿指定金額,即可免費換領限量版「加菲貓」毛巾乙份;或於東角Laforet即日消費滿指定金額,即可免費換領限量版「加菲貓」Tote Bag乙個。此外,於皇室堡消費的顧客亦可免費參加「鬼異GARFIELD’S Mask」換領活動,完成指定步驟即可免費換領限量版「加菲貓」海盜面具或「加菲貓」玩具糖果。」

「皇室堡× GARFIELD’S『哈囉』詭異馬戲團」立體裝置

日期:10月1日至31日

時間:上午10時至晚上10時

地點:皇室堡地下、一樓及二樓

GARFIELD’S Trick or Treat

「加菲貓」及「阿的」將於萬聖節神秘現身皇室堡,向大家派發糖果。

日期:10月31日 (星期六)

時間:下午2時至4時

地點:皇室堡地下正門

換領特別版精品查詢:2895 0668
內容延讀:

>不能說的秘密!12位動漫大紅星驚現真身(有加菲貓份)

>你敢唔敢挑機?5張係人睇完都想講粗口嘅圖

 

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.