大力水手起格命?Olive Oyl x b+ab保溫袋特別版解構

熱話

廣告

電影《屈機起格命》好唔好睇見仁見智,但「起格」就肯定係好hit!皆因I.T旗下潮牌b+ab最新同大力水手Popeye女友奧莉芙Olive Oyl嘅crossover時裝系列,都係玩pixel版。既然咁hit,就唔好俾佢停,9月25日出版嘅《新Monday》特別版會奉上Olive Oyl x b+ab起格圖案保溫袋(W24xH21x D14cm),隨書只售$68。適逢中秋節,個保溫袋既可以裝冰皮月餅,秋日野餐又可以大派用場,冬暖夏涼一年四季都啱用,今期唔搶恐怕你會後悔。

text-Tammy assisted by-Swing photo- Jacy

必睇Olive Oyl x b+ab保溫袋窩心位!

同場加映!Olive Oyl x b+ab潮服系列

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!