【運動祥】香港都可以係「地獄主場」!

熱話

廣告

【港足運動祥】香港人,點可以唔撐本地波?承接港隊於世盃外嘅強勁氣勢,港超聯上週末亦正式開鑼!上屆冠亞軍傑志東方都分別喺主場報捷,另一班霸南華噚晚(15/9)喺旺角大球場迎戰馬來西亞柔佛DT,雖最終以1:3落敗,但現場一遍紅海,球迷吶喊聲震撼全場!

text-運動祥 photo-運動祥(部分網上圖片)

旺角場爆滿再掀紅旗

南華雖因後防失誤導致上半場被對手攻入3球,但作客嘅柔佛 DT 明顯受主場球迷氣勢影響,每次攞波都被球迷噓聲付予壓力,主力球員費古路亞更於比賽早段魯莽犯規而領紅牌被逐,可惜南華球員未能把握主場優勢,最終以1:3(總比數2:4)出局。

「We Are Hong Kong!」

近日香港足球隊嘅表現,重燃好多球迷對本地波熱情,上週主場對卡塔爾負2:3,球隊戰至最後1分鐘仍不言敗嘅表現,令香港足球氣氛推到頂點。

當日打氣嘅聲音完全籠罩住成個旺角場,場面嘅震撼、激動,令人唔敢相信呢度係香港,原來本地波都可以充滿激情,就如「鍾仔」喺電視直播期間所講:「球迷一齊入場嗌『We Are Hong Kong』,係1件幾咁美好嘅事!」

念念不忘09東亞運

近年香港主場一遍紅海最威水嘅,一定係2009年東亞運動會決賽。當年港隊被外界一致睇淡下闖入決賽,迎戰日本。決賽夜大球場坐滿40,000名球迷一遍紅海,全部人嘅心都係支持香港隊,最後港隊亦不負眾望,奇蹟奪冠。同年,南華亦打入亞協盃4強,主場迎戰科威特SC。當日情況亦與東亞運決賽相似,大球場同樣出現一遍紅海。

「地獄主場」需要你入場!

此兩役後全城掀起「本地波熱」,無論電視、報紙、新聞,話題都離唔開香港足球。呢幾場賽事話俾我地知,香港並唔係冇發展足球嘅條件,香港並唔係冇人支持足球,即使面對其他亞洲足球勁旅,香港球隊亦可以喺主場打出氣勢,踢出成績俾人睇!大家不妨一齊走入球場,成為紅海嘅一分子,支持香港足球。

有你,香港都可以係「地獄主場」!
內容延讀:

>【香港人撐香港隊】世界盃外圍賽 香港對卡塔爾永不放棄精神2:3

>【喊出嚟】香港隊0:0賽和中國隊 #香港勁揪

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.